Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Промени на пистата във Валенсия

19.08.2009 11:45
Туит

Ръководството на пистата във Валенсия е коригирало конфигурацията на трасето, за да предостави по-безопасни условия на състезателите за предстоящата Гран при на Европа.

Миналата година надпреварата на брега на Средиземно море пожъна огромен успех, но пилотите и ФИА имаха известни забележки към трасето около пристанището на Валенсия от гледна точка на сигурността.

Ето защо изходът на питлейна вече е на нивото на пистата и стената, разделяща двата сектора, е отстранена. Вътрешната страна на питлейна също така е покрита със специално гумено покритие за по-добро сцепление.

Стените в завои 3, 5, 9, 10 и 14 са изместени по-назад, а бордюрите на 4 и 5 са удължени. На изходите от завои 10 и 14 е поставена изкуствена трева, която да не позволява на пилотите да използват по-външна траектория.

Коментари
comments powered by Disqus