Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Промени в дизайна на окачването са довели до катастрофата на Буеми

16.04.2010 07:58
Туит
Промени в дизайна на окачването са довели до катастрофата на Буеми

Катастрофата на Себастиен Буеми в първата свободна тренировка за Гран при на Китай е следствие от промените, които отборът е правил по окачването на STR5.

Швейцарецът прекара голяма част от сутрешната сесия в бокса на своя тим заради повреда в хидравликата, но се появи на пистата двайсетина минути преди края й. Малко по-късно обаче, при спирането за 14-и завой в края на обратната права, предното окачване на неговия автомобил буквално се разхвърча на парчета и двете колела се откъснаха. За щастие последвалата катастрофа не бе тежка заради широката зона за сигурност, но сесията бе прекратена за десет минути.

Разследването, което екипът на Toro Rosso проведе веднага след края на тренировката, е показало, че причината за инцидента е повреда в горния носач на окачването. Този компонент на STR5 е бил модифициран за старта в Китай. Какво точно се е случило, за да дефектира по такъв начин, все още не е ясно, информира Autosport.

Първо е пострадала дясната част на окачването, след което цялото натоварване се е прехвърлило върху лявата, в резултат на което се е получила идентичната повреда. Специалните „кабели”, които пречат на колелата да се откъснат и да провокират евентуален друг инцидент, са били свързани именно с горната щанга, което е и причината и двете колела да се откъснат по време на инцидента.

Toro Rosso ще оборудва и двата си автомобила със стария вариант на окачването за останалата част от състезателния уикенд в Китай.

 

Коментари
comments powered by Disqus