Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Промени в двигателя на Ford за рали Португалия

31.03.2009 10:10
Туит

BP Ford Abu Dhabi WRT ще разчита модификациите по агрегата на Focus RS WRC 2008 да помогнат на Мико Хирвонен и Яри-Мати Латвала в битката с петкратния световен шампион Себастиен Льоб на рали „Португалия”, четвърти кръг от световния шампионат.

На 1 април ФИА ще даде хомологация на новите компоненти, подготвени за автомобилите на Хирвонен и Латвала. Основните промени засягат двулитровия турбоагрегат, който е оборудван с нова водна помпа и олекотен маховик.

По време на четиридневните тестове в региона Екстрамадура в Испания миналата седмица двамата пилоти на заводския тим изразиха задоволството си от направените подобрения.

„Промените по двигателя са стъпка напред”, коментира Мико, който завърши четвърти в последното издание на рали „Португалия” като кръг от WRC през 2007 година. „Естеството на правилника не ни позволява да правим големи корекции, но определено мога да кажа, че имаме повече мощност, а и двигателят отговаря малко по-добре на командите ми. Това със сигурност ще ни помогне.”

„В Португалия има прекрасни етапи. Това е състезанието в южната част на Европа и Средиземноморието, което обичам най-много", допълва Мико. "Трасетата ще са абразивни, ако времето остане сухо, тъй като някои от пътищата са директно върху скала, а отгоре има тънък слой макадам и пясък. Няма толкова много камъни колкото в Гърция и Турция, но твърдата основа представлява проблем за гумите.”

Яри-Мати Латвала, който завърши на осма позиция през 2007 година с екипа на Stobart Ford, се надява да сложи край на лошата си серия от началото на сезона.

„Началото на годината беше тежко. Състезанията в Ирландия и Кипър бяха може би най-трудните за мен може би през целия сезон. Сега ни очаква серия макадамови ралита, които до голяма степен ще определят развоя на шампионата. Определено ги предпочитам. Тествах новия двигател. Трудно е да се усетят малките подобрения, но съм сигурен, че те ще си проличат във времената ни.”

Рали „Португалия” стартира на 2 април със суперспециалния етап на стадиона в Алгарве. Победителят ще стане ясен след 361,36 километра на пълна газ, които включват общо 18 етапа. Пълният график на състезанието може да видите тук , а стартовият лист тук .

Коментари
comments powered by Disqus