Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Променят състезателния уикенд във Формула 1?

14.10.2010 14:38
Туит

Отборите от Формула 1 са обсъждали варианти за промени в състезателния уикенд, които да повишат интереса на феновете към цялата Гран при.

Една от идеите, дискутирана по време на срещата на FOTA в Япония миналия уикенд, засяга ограничаването на състезателния уикенд от три на два дена. Подобна промяна обаче едва ли ще има, тъй като организаторите ще претърпят сериозни загуби от съкращаването на цялото мероприятие заради тридневните билети и прочие.

„Мисля, че (двудневният формат) проработи добре при тези трудни условия в Япония, но това, което аз смятам, че трябва да направим, е да уплътним петъка“, коментира за Autosport тим-шефът на Red Bull Кристиан Хорнер. „Защо да не изместим техническия преглед за петък?"

За мен при всеки случай е по-добре квалификацията да е в събота, а състезанието в неделя. Със сигурност обаче има много възможности за промяна в петък. Не виждам никакъв смисъл в това отборите да са на пистата в сряда. Спокойно може прегледът да е в петък или пък да подготвяме някакви мероприятия за младите пилоти. Всички тези неща трябва да се обсъдят с носителя на търговските права (CVC Capital Partners и Бърни Екълстоун) и с ФИА.“

Мониша Калтенборн, управителният директор на Sauber, също е на мнение, че състезателният уикенд трябва да е по-атрактивен, но и че сезонът не трябва да надхвърля 20 състезания.

„Отборните мениджъри обсъждаха вариант за двудневен състезателен уикенд, но не виждат как това може да се получи. Не искаме и състезанията да са повече от 20 за година, тъй като това ще има отражение върху персонала. В момента намаляваме броя на служителите и ограничаваме разходите, но пък трябва да се направи нещо, за да може целият състезателен уикенд да е атрактивен за феновете.“

Подобни идеи звучат нереалистично с оглед поддържащите състезателния уикенд във Формула 1 серии, особено в европейските състезания. Тази година например наблюдавахме на моменти цели четири допълнителни шампионата – Формула BMW, GP3, GP2 и Porsche Supercup. Догодина Формула BMW отпада от програмата, но уикендът ще е достатъчно натоварен и без нея, за да няма как да бъде съкратен.

Коментари
comments powered by Disqus