Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Променят зоната за подвижното задно крило

24.03.2011 13:21
Туит

ФИА увеличи зоната, в която пилотите ще могат да използват подвижното задно крило по време на състезание.

В тренировките и квалификациите пилотите могат да активират DRS (Drag Reduction System) във всеки един момент, когато пожелаят. По време на състезание обаче използването на системата ще бъде строго ограничено. По първоначален план това можеше да се случва само в зона, дълга 600 метра. ФИА обаче си остави правото да модифицира правилника в тази насока, за да може да извлече максимума от DRS, и за Гран при на Австралия дължината й става 867 метра – зоната покрива разстоянието от преди последния завой до първия.

Тази промяна логично налага и модификация на зоната за отчитане на разликите между двата автомобила. Активирането на системата може да става само ако пилотът в задна позиция е на по-малко от секунда зад движещия се пред него, като това се определя от друга зона, разположена непосредствено преди тази за изпреварване. В случая тя ще бъде преди завой номер 14.

Вероятно концепцията за DRS ще претърпи нови промени, докато бъдат изчистени всички проблеми, съпътстващи използването на системата. Не е изключено и пилотите да се обявят твърдо против нея, ако наистина се сбъднат предположенията им за евентуални проблеми със сигурността, така че Гран при на Австралия ще бъде от ключово значение за бъдещето на DRS.

Коментари
comments powered by Disqus