Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Противоречиви мнения за бъдещето на роудстъра на Seat

30.07.2014 09:51
Туит

Ексдизайнер на испанската марка открива в MX-5 конкурент

Бившият дизайнер на Seat Лук Донкерволке и Валтер да Силва виждат потенциал в роудстъра на испанската марка.
Seat Spider би подхождал добре на марката

Дизайнерът на Bentley – Донкерволке, заяви пред британско издание: "От дизайнерска гледна точка ние всички вярваме, че този автомобил ще вдигне имиджа, от който Seat се нуждае и би бил подходящ модел. По времето, когато бях главен дизайнер на Seat, бях проектирал един концептуален автомобил и смятам, че Алехандро Мосонеро -Романос също трябва да изобрети един ".

Дори Валтер да Силва, който е скицирал студията Seat Tango, се съгласи с колегите си. Въпросът за Seat Spider винаги се обсъждаше открито в нашия концерн, каза главният дизайнер на VW. От една страна, този сегмент няма пазарно развитие, от друга страна, той каза, че има само Mazda MX-5. Така че има достатъчно място за традиционния Spider. "Защо не, аз бих се радвал на един Spider, но за Seat в момента е много трудно."

Наскоро лично шефът на Seat Юрген Стакман ясно се изказа против спортния автомобил. "Seat не е производител на спортни автомобили, ние не сме нишови  автомобилни производители. Вместо това през 2016 г. марката ще пусне на пазара първия SUV на базата на модулните конструкции MQB.

Коментари
comments powered by Disqus