Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Proton ще използва хибридна система на Lotus

23.02.2010 10:30
Туит
Proton ще използва хибридна система на Lotus

Lotus обяви официално, че прототипът на Proton, който ще дебютира на автомобилния салон в Женева, ще използва хибридна система на британците.

Това едва ли е изненада, като се има предвид, че малайзийската компания притежава мажоритарен дял в Lotus. Още повече британците представиха във Франкфурт миналата година нов трицилиндров мотор, предназначен за работа единствено с хибридни системи.

1,2-литровият ДВГ изпълнява единствено функцията на екстендър и няма директна връзка със силовото предаване. При развитието му Lotus Engineering са се придържали към две основни цели – висока ефективност и ниски производствени разходи. Ето защо цилиндрите са с по два клапана, а впръскването е директно, като при 1500 об./мин изходната мощност е 15 кВт, а при 3500 об./мин, които са максималните, 35 кВт. Кривата на въртящия момент достига своя пик от 107 Нм при 2500 об./мин, но в случая този показател няма отношение към динамиката на хибрида.

Целият мотор (без смазочните материали и горивото) тежи само 56 кг. Той е комбиниран с литиево-йонна батерия, която задвижва електромора на концептуалния Proton посредством едностепенна трансмисия. За съжаление на този етап няма повече подробности за силовия тракт.

Пототипът на Proton е конструиран върху изцяло новата платформа на Giugiaro за автомобилите от мини класа. Подът й е по-висок от стандартно, за да може в освободеното пространство да бъде интегрирана хибридната система. Четриместният хечбек с пет врати е дълъг 3550 мм и според италианското дизайнерско студио ще „направи революция в традиционното разпределение на секторите на автомобилния пазар“.

Официалната му премиера е предвидена за 2 март.

Коментари
comments powered by Disqus