Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Прототипът Audi TT RS: Това е състезателят Hardcore

14.10.2015 12:11
Туит

На изложението през 2016 в Женева компанията ще представи автомобила вече като сериен модел

С концепта Audi TT Quattro Sport на автомобилното изложение в Женева 2015 Audi хвърли светлина на TT RS. А на изложението през 2016 в Женева Audi ще представи TT RS вече като сериен модел. В момента горещият спортен автомобил се движи все още като прототип.

Audi TT RS не е с четири цилиндъра

Както и при студията, прототипът се представя с големи отвори на радиаторната решетка и агресивна престилка със сплитер. Отзад могат да се видят големите накрайници на изпускателната система, които фланкират още маскирания дифузьор. Докато студията е с фиксиран заден спойлер, прототипът на Audi TT RS е (все още) без впечатляващо крило. В огромните арки на калниците се въртят 20-цолови алуминиеви джанти, които са приютили оптимизираната спрямо мощността спирачна система, както и модифицирано окачване.

С каква мощност стъпва Audi TT RS

Обаче най-важното си остава, какво се крие под капака. Докато студията стъпва с 2,0-литров четирицилиндров с 420 к.с., Audi TT RS стартира, по информация на свидетели, с легендарния 2,5-литров петцилиндров и 7-степенна DSG трансмисия. Този двигател служи прилежно в Audi RS3 и ще намери приложение и в предстоящия VW Golf R420. Засега не се знае каква мощност ще развива новото Audi TT RS. Най-вероятно ще бъде в порядъка на 370 до 420 к.с.

Коментари
comments powered by Disqus