Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Прототипът BMW M5 (2017): Ето го новия мощен седан

01.07.2015 11:08
Туит

Топ моделът е изграден върху изцяло нова, олекотена платформа от карбон, алуминий и магнезий

BMW ще пусне на пазара през 2016 новото поколение на Серия 5, разбира се, и мощната версия - BMW M5 също няма да липсва. Нашият ловец на прототипи успя първи да улови в обектива си BMW M5.

BMW M5 стартира с над 600 к.с.

M5 с работното наименование F90  ще тръгне към купувачите едва през 2017. Дори и топ моделът е изграден върху изцяло нова, олекотена платформа от карбон, алуминий и магнезий. Заедно с променените компоненти, новото BMW Серия 5 е с редуцирано до 100 килограма тегло. Както и при цивилната версия, дизайнът на серията е незначително променен, следователно - задното стъкло изглежда по-плоско, „бъбреците” - по-широки. Характерното за M са двойните накрайници на изпускателната система, които надничат от задната престилка, а в сравнение със серийната версия предната броня изглежда много по-агресивна.

Под предния капак тупти сърцето на вече известния 4,4-литров битурбо V8, който е познат от М-изданията на X5 или X6. Разбира се, новото поколение на BMW M5 е добавило още мощност. Alpina вече го направи с моделите Jubi - B5 и B6 и накара „осмака” да изцеди 600 к.с., дори и специалното издание по случай 30-годишнината на М5 също достигна до 600 коня. Агрегатът на сегашната версия ще трябва да е около тази мощност.

BMW M5 само със задвижване на четирите колела?

Иначе  новото BMW M5 е оборудвано с типичните атрибути на M GmbH. Освен ревизираната спирачна система с перфорирани дискове има спортно окачване и модифицирана изпускателна система. Интериора красят различни M обозначения, спортни седалки, спортен волан и алуминиево покритие и за всякакви M-глезотии.


Все още не се знае дали следващото BMW M5 няма да бъде изключително като версия със задвижване на четирите колела X-Drive, за да  може надеждно и сигурно да се държи на пътя с голямата си мощност. BMW ще трябва да разработи две специфични M предни оси, за различните варианти на задвижване, но които, изхождайки от бройките, ще струват доста на компанията.

Коментари
comments powered by Disqus