Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Прототипът BMW M5 (2017): Пред нас е новият мощен седан

07.03.2016 14:10
Туит

M5 с работното обозначение F90 ще тръгне към клиентите едва през 2017

BMW ще пусне на пазара през 2016 новото поколение на Серия 5, разбира се, и мощната версия BMW M5 също няма да липсва. Нашият ловец на прототипи успя да улови в обектива си BMW M5 по време на зимния тест в Северна Европа.

BMW M5 стартира с над 600 к.с.

M5 с работното обозначение F90 ще тръгне към клиентите едва през 2017. Дори и топ моделът е изграден върху изцяло нова, олекотена платформа от карбон, алуминий и магнезий. Благодарение на променените компоненти новото BMW Серия 5 е редуцирало теглото си със 100 килограма. Както и при цивилната версия, дизайнът на серията е незначително променен, където задното стъкло изглежда по-плоско, а бъбреците по-внушителни. Специфичното за M са двойните накрайници на изпускателната система, които надничат от задната престилка, а в сравнение със серийната версия предната броня изглежда доста по-агресивна.

Под предния капак тупти сърцето на вече известния 4,4-литров битурбо V8, който е познат от М-изданията на X5 или X6. Разбира се, новото поколение на BMW M5 е ревизирано и по отношение на мощността. Alpina вече го направи с моделите Jubi - B5 и B6 и накара „осмака” да изцеди 600 к.с., дори и специалното издание, по случай 30-годишнината на М5, също достигна 600-те коня. Агрегатът на сегашната версия ще трябва да развива някъде около тази мощност.

BMW M5 само със задвижване на четирите колела?

Иначе  новото BMW M5 е оборудвано с типичните атрибути на M GmbH. Освен ревизираната спирачна система с перфорирани дискове на борда има спортно окачване и модифицирана изпускателна система. Интериорът красят различни M обозначения, спортни седалки, спортен волан и алуминиево покритие на всички M-глезотии.

Все още не се знае дали новото BMW M5 няма да бъде изключително само като версия със задвижване на четирите колела X-Drive, което ще гарантира надеждно и стабилно поведения на пътя. BMW ще трябва да разработи две специфични M предни оси за различните варианти на задвижване, но изхождайки от бройките ще бъдат доста голяма техническа и финансова инвестиция на компанията.

Коментари
comments powered by Disqus