Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Прототипът Citroën C-XR е кросоувър с китайски адрес

25.04.2014 10:17
Туит

Моторът THP 160 със система Stop & Start задвижва само предните колела

Citroën демонстрира решимост и офанзивност в изданието 2014 на салона в Пеки с представянето на концепта C-XR, разкриващ един нов компактен кросоувър.

В компанията на луксозния DS 6WR Citroën представя на салона в Пекин прототип на нов кросоувър, по-компактен и по-достъпен. C-XR е дълъг 4,26 м и широк 1,79. Той афишира непознат формат в гамата на автовмобилит с шевроните отпред, въпреки че  стъпва върху техническата база на своя европейски братовчед Peugeot 2008. Той ще се позиционира между C4 Cactus и C4 Aircross и предстоящия сериен модел, разработен съвместно от Citroën и Dongfeng.

Под капака на C-XR ще намерим бензинов силов агрегат THP 160 със система Stop & Start. Двигателят задвижва само предните колела, използваната платформа не предвижда възможност за четири двигателни колела. Въпреки това системата Grip Control ще подпомага при излизане от трудни ситуации. И накрая, след като не е част от елитната фамилия DS, C-XR прави леко намигване към лукса със задните 3D светлини, които са част от оборудването на DS3.

И понеже този привлекателен концепт на компактен кросоувър в най-скоро време ще стане сериен в Китай, то е много малко вероятно да се появи на европейския пазар.

Коментари
comments powered by Disqus