Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Прототипът Hyundai i30 N: Ето го компактния кореец

15.10.2015 13:16
Туит

Това е първият автомобил от тази поредица, към която се числят и моделите от моторните спортове

В бъдеще Hyundai ще обозначава своите сполучливи модели с наставка "N". Първият автомобил от тази поредица, към която се числят и моделите от моторните спортове, ще бъде i30.

Hyundai i30 е първият модел от N дивизията

Топ моделът вече е уловен от нашите фотографи на прототипи по време на тестовия пробег на Нюрбургринг. Визуално Hyundai i30 N показва само маргинален камуфлаж - маскирана е само предницата.

Под камуфлажа се крие по-силно оформена в сравнение със серийния модел предна престилка с голям спойлер. Шасито на новия Hyundai 30N, както и спирачната система, трябва да бъдат адаптирани към новата мощност. На снимките на прототипа ясно се виждат червени спирачни апарати и перфорирани спирачни дискове. Ръбът на покрива е украсен със спойлер.

Hyundai i30 N с повече от 220 к.с.

А мощността? Тук може само да се спекулира, това че турбо четирицилиндровият с 1,6- литров работен обем генерира над 186 к.с. в сегашния топ модел. За да бъде приет в серията на мощните компактни модели, мощността следва да бъде най-малко в диапазона от 220 до 250 к.с..

i30N може би ще бъде финалното издание от сегашната серия, преди да стане промяната на модела.

Коментари
comments powered by Disqus