Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Прототипът Porsche 911 GT3: Фейслифт и за Power-модела

21.03.2016 11:08
Туит

Нашите ловци първи уловиха модела по време на тестовия пробег

Porsche започна кампания по обновяване на серия 911, в която няма да бъде пропуснат и Porsche 911 GT3 от серията 991.II. Нашите ловци на прототипи първи уловиха модела по време на тестовия пробег.

Новото Porsche 911 GT3 се радва на ревизирана предница

Моделът на 2017 е само малко замаскиран и разкрива новоконфигурирана предна част. Въздухозаборниците изглеждат по-големи, фаровете имат нов стайлинг. Дори и дръжките на вратите изглеждат ревизирани. Освен новия дизайн на алуминиевите джанти, задните светлини също са с ново оформление.

911 GT3 с атмосферен боксерен двигател

Интериорът на Porsche 911 GT3 е обновен с нова Porsche комуникационна система със 7-инчов широк екран. Инфотейнмънт системата е  допълнително обновена с Apple Car Play, като навигационната система получава информация за трафика в реално време.

Най-важното обаче в Porsche 911 GT3 се крие под задния капак, там именно противно на турбо двигателя на променения 991.II, също както в GT3, тупти атмосферният 3,8 литров боксерен двигател. При предшественика той генерираше 475 к.с. В новото си изпълнение трябва да са няколко конски сили повече - вероятно 495 к.с.

Коментари
comments powered by Disqus