Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Прототипът VW Golf R420: Мощен Golf с пет цилиндъра

21.05.2015 11:21
Туит

В момента автомобилът е на пътни тестове на пистата Нюрбургринг

Докато последните акорди на срещата GTI във Вьортерзее още не са заглъхнали, и Golf атакува пистата Нюрбургринг със съвсем непознати звуци. В уловения прототип на VW Golf R420 определено работят пет цилиндъра.

Който познава гърления звук на Audi, и VW с пет цилиндъра той не може да го сбърка. Така и нашият музикален слух, като благонадежден свидетел на Нюрбургринг веднага го идентифицира, когато най-младият прототип Golf R направи своята обиколка. Който може да върже едното с другото, значи е чул и видял новия Golf R420.

VW Golf R420 с пет цилиндъра

Визуално, Golf повече се отличава от нормалния R само с по-мащабния заден спойлер. В двигателния отсек обаче вероятно е разположен познатият от различните модели Audi редови петцилиндров, който от 2,5- литров работен обем генерира стабилните 420 к.с. С тази мощност Golf вдига 300 км/ч, с която разполага VW. Това че петцилиндровият мотор, който наистина, не е предвиден за MQB, пасва в двигателния отсек, това показаха на Audi RS3 тунерите Oettinger и Tuner PPH на срещата GTI. След тунинговане петцилиндровият агрегат стига дори до 600 к.с.

Задвижването на всички колела ще ви помогне да държите пътя с тази мощност, тя се предава посредством 7-степенна DSG трансмисия.

Студията VW Golf R400 залага още на двулитров четирицилиндров турбо двигател, който генерира до 400 к.с.


Коментари
comments powered by Disqus