В момента автомобилът е на пътни тестове на пистата Нюрбургринг
Докато последните акорди на срещата GTI във Вьортерзее още не са заглъхнали, и Golf атакува пистата Нюрбургринг със съвсем непознати звуци. В уловения прототип на VW Golf R420 определено работят пет цилиндъра.
Който познава гърления звук на Audi, и VW с пет цилиндъра той не може да го сбърка. Така и нашият музикален слух, като благонадежден свидетел на Нюрбургринг веднага го идентифицира, когато най-младият прототип Golf R направи своята обиколка. Който може да върже едното с другото, значи е чул и видял новия Golf R420.
VW Golf R420 с пет цилиндъра
Визуално, Golf повече се отличава от нормалния R само с по-мащабния заден спойлер. В двигателния отсек обаче вероятно е разположен познатият от различните модели Audi редови петцилиндров, който от 2,5- литров работен обем генерира стабилните 420 к.с. С тази мощност Golf вдига 300 км/ч, с която разполага VW. Това че петцилиндровият мотор, който наистина, не е предвиден за MQB, пасва в двигателния отсек, това показаха на Audi RS3 тунерите Oettinger и Tuner PPH на срещата GTI. След тунинговане петцилиндровият агрегат стига дори до 600 к.с.
Задвижването на всички колела ще ви помогне да държите пътя с тази мощност, тя се предава посредством 7-степенна DSG трансмисия.
Студията VW Golf R400 залага още на двулитров четирицилиндров турбо двигател, който генерира до 400 к.с.