Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

PSA Peugeot Citroen VELV: Триколка

30.09.2011 10:56
Туит

На автосалона във Франкфурт се нагледахме на, нека да не бъдем груби и го кажем така, причудливи мобилни средства. Последното отроче на PSA Peugeot Citroen, което дебютира на френския форум ADEME, обаче чупи всички рекорди.

VELV е триместен електромобил с три колела (задното е двойно), който тежи само 650 килограма и се задвижва изцяло от електричество. Нестандантартната конфигурация го прави изключително подходящ за градски условия, тъй като радиусът му на завиване е само 7,2 метра, а емисиите CО2 при движение, естествено, са сведени до нула.

Горните два факта по никакъв начин не означават, че VELV страда от липса на динамика. Електромоторът, чиято максимална мощност е 20 кВт, е напълно достатъчен, за да гарантира максимална скорост от 110 км/ч. Същевременно ниската му консумация и високоефективната литиево-йонна батерия позволяват автономен пробег от 100 км, като въглеродният отпечатък, който VELV оставя при зареждането си, е сравним с този при пътуване с влак.

На този етап французите се въздържат от коментари относно бъдещо серийно производство.

Коментари
comments powered by Disqus