Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Публикуваха списъка със заявките за рали България

02.07.2010 09:58 4
4
2571876384
Туит

Организаторите на рали „България“ публикуваха списъка със заявките за 41-ото издание на надпреварата, което ще бъде и седми кръг от световния шампионат.

Общо 49 екипажа са подали заявки за рали "България", като 11 от тях са с WRC автомобили. Заводските тимове ще бъдат представени от по два екипажа, чийто пилоти са достатъчно добре познати – Льоб и Сордо за Citroen и Хирвонен и Латвала за Ford. В Citroen Junior промени също няма да има, като Ожие ще си партнира с Райконен, който на последните тестове на асфалт даде времена, сходни с тези на французина. В Stobart обаче има сериозни размествания.

Матю Уилсън е бетониран в отбора на своя баща, но за старта в България компания ще му прави Пи-Джей Андерсън. Както обявихме по-рано, Хенинг Солберг ще кара Ford Fiesta S2000, като заявката на норвежецът също е от Stobart. Неговият брат Петер остава верен на Citroen C4 WRC, но на навигаторската седалка ще бъде не Фил Милс, а Крис Патерсън. Два частни екипажа допълват списъка в А8. Жан-Мари Куок и Фриджис Туран ще карат бившите заводски Peugeot 307 WRC.

Рали „България“ е и трети кръг от J-WRC шампионата. Естествено, там всички погледи ще бъдат отправени към Тодор Славов (Renault Clio R3), който ще се бори за първата си победа в сериите. Основните му конкуренти са третият от рали „Ипр“ преди седмица Тиери Нювил (Citroen C2 S1600) и победителят в последния старт при джуниърите Кевин Абринг (Renault Clio R3).

Групата на българите в N4 се води от шампиона и победител в рали България Крум Дончев (Peugeot 207 S2000). Основен негов конкурент, ако се съди по автомобила, би трябвало да е Димитър Илиев (Skoda Fabia S2000), но победителят от 2007 г. явно изпитва сериозни затруднения с адаптацията към супера на чехите. Това е добро дошло за Петър Гьошев (Mitsubishi Lancer Evo 9), който след успеха си в Сърбия ще се бори за втора поредна победа в родния шампионат. Впечатление прави и заявката на Пламен Стайков с Mitsubishi Lancer Evo 9, което означава, че за старта в Боровец следващия уикенд той ще бъде с нов автомобил.

Официалният старт на рали „България“ ще бъде даден в четвъртък от 18:30 на стадиона в Самоков. Същинската надпревара обаче започва в петък сутрин с етапа „Батак 1“ в 10:05.

Пълния списък със заявките може да видите тук, след като по неясни причини той бе свален от официалната страница на ралито.

Коментари

The Stig
Dori v Australia horata znaqt refrena "Rado Yankulov pe e ra s, pe e ra s"! ;)

анонимен
А бе има го и в нашия сайт,но с много лошо качество - и това ли им е трудно да направят като хората.....

анонимен
Добре че са чехите да дадат информация за нашето рали.

Omega
Най-после видяхме за какво става въпрос.Ако не бяха допуснали BG екипажите в този старт щяхме да станем за смях - по малко от 30 екипа никъде в кръговете на WRC не е имало.

comments powered by Disqus