Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

PURE ще произвежда двигателите си във фабриката на Toyota

07.03.2012 17:12
Туит

Компанията на Крег Полък, която планира да се включи във Формула 1 като доставчик на двигатели през 2014 г., ще използва бившата база на Toyota F1 в Кьолн.

PURE в момента се помещава във Франция, но ако плановете на Крег Полък се реализират, базата на Toyota ще стане нейният нов дом. Именно там ще се произвеждат 1,6-литровите V6 мотори за сезон 2014, пише Autosport.

„Ситуацията е такава, че подписахме ексклузивно споразумение с TMG”, коментира Полок за британското издание. „Това се случи преди доста време, така че не подлежи на съмнение. В момента от Toyota подготвят фронт офис комплекса, който е свързан към стендовете за тестване и към помещенията за сглобяване. Ето защо всички елементи, които в момента произвеждаме, могат да бъдат транспортирани до помещенията за сглобяване  и прототипите да се подготвят във фабриката на Toyota, която вече ще бъде фабриката на PURE.”

Тази промяна е обоснована от факта, че PURE ще изгуби много време и средства, за да подготви своя собствена фабрика, обяснява Полок.

“Причините, които стоят зад това решение, са прости. Естествено, разгледахме възможностите да построим сами производствените помещения, както и стендовете за тестове, но са налице два фактора, които ни пречат – цената и времето."

"В действителност най-големият проблем беше свързан със сроковете, защото когато почваш от нулата, ти е необходимо минимум година и половина време, за да построиш подобно съоръжение, то да започне да работи и да се направи съответното калибриране. Toyota разполагат с най-добрите стендове за тестване на двигатели във Формула 1. Те са достатъчно модерни и много, за да изберем да поемем по този път, тъй като трябва да качим първия мотор на стенда още през юли.”

PURE няма да се откаже от фабриката си във Франция, която ще работи успоредно с тази в Кьолн.

Коментари
comments powered by Disqus