Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Puritalia 427: Пълната картинка

03.07.2012 12:58
Туит

Италианската компания Puritalia представи официално вдъхновения от Shelby Cobra роудстър 427. Петлитровият му V8 ще генерира 445 к.с. в стандартната версия и 605 к.с. при тази с принудително пълнене.

Какво ще се получи, ако комбинирате силата на легендарните американски мъсъл автомобили с елегантността на италианския дизайн? 427 е отговорът на Puritalia. Вдъхновеният от Shelby Cobra модел ще бъде оборудван с V8, който стандартно генерира 445 к.с. и 530 Нм, но се подготвя и версия с механичен компресор. При нея максимална мощност ще достига 650 к.с., а въртящият момент - 640 Нм, които се предават към задните колела посредством шестстепенната механична трансмисия и диференциал с ограничено приплъзване.

Двуместният роудстър използва напълно независимо окачване с регулируеми амортисьори и стабилизиращи щанги и спирачна система на Brembo с 380-милиметрови дискове и шестбутални апарати (345 и четирибутални за задната ос). Гумите са Pirelli PZero с размери 275/35R19 и 335/30R20.

Всеки един Puritalia 427 ще се произвежда ръчно, обяснява Паоло Паренте, основателят на компанията, допълвайки, че неговият екип ще използва възможно най-добрите технологии. Същевременно италианците разчитат единствено на класически и вече утвърдени системи, ето защо в официалното съобщение се казва, че „единственият електромотор е този за чистачките”. Друг въпрос е как се стартира при това положение двигателят с вътрешно горене.

„Решихме да проектираме и изработим 427 просто защото такъв автомобил реално не съществува”, коментира Паренте. „Резултатът е една мощна кола, при която са използвани най-добрите технологии и материали и която цели да повиши качеството и да изведе на едно друго ниво преживяването при шофиране.Това е един изключителен продукт, който е подготвен за тези, които все още се наслаждават на това да управляват сами своя автомобил, а не те да бъдат управлявани от него.”

Коментари
comments powered by Disqus