Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Пуснаха първите снимки на салона на Alfa Romeo Giulia

17.07.2015 10:19
Туит

Интериорът на автомобила е получил кожена тапицерия и карбонови влакна

В мрежата изтекоха първите снимки на салона на новия седан Alfa Romeo Giulia. Интериорът на автомобила е получил кожена тапицерия и карбонови влакна. Вътре са монтирани спортни седалки, арматурно табло с голям сензорен екран и двузонов климатроник.

Alfa Romeo Giulia, наследник на 159, е построена върху нова платформа и е получила двойни носачи отпред и многозвенно окачване отзад. В зависимост от версията Giulia може да бъде оборудван както със задно задвижване, така и с четири двигателни колела. Седанът е сред най-добрите в класа си по отношение на надеждност на каросерията и равномерно разпределение на теглото.

По-рано в Милано беше представена топ версията Quadrifoglio Verde с 3,0- литров V6 с 510 конски сили. Двигателят, който е разработен от инженерите на Ferrari, притежава система за изключване на половината цилиндри, която се използва за първи път в автомобили Alfa Romeo. Моторът може да работи както с 6-степенна механична трансмисия, така и осемстепенна автоматичноа. От място до 100 км/ч Giulia с най-мощния двигател в гамата и със задвижване на всички колела ускорява в 3,9 секунди.

Автомобилът ще бъде оборудван с опционална система на Active Roll Control, която притиска каросерията при завой. Всички версия на оборудване на Giulia, включително и базовата, получават системата DNA, която регулира  електрическия сервоусилвател на волана и отговоря на натискане на педала на газта.

Giulia Quadrifoglio Verde ще се конкурира на световния пазар с BMW M3 и Mercedes-Benz C63 AMG. Баварският седан има двигател с 431 конски сили двигател и ускорява до "сто" за 4,1 секунди, а Mercedes (510 к.с.) – за 4 секунди. Според предварителна информация  автомобилът ще бъде пуснат в продажба в Европа през пролетта на 2016 г. и ще струва 60 хиляди евро.

Какви други двигатели ще бъдат достъпни за Giulia все още не е известно. Според неофициални данни в двигателната гама на автомобила ще влезе турбо бензинов агрегат 1,75TBi, който генерира 235 конски сили. По-скъпите версии на италианския седан ще бъдат оборудвани с 300 конски сили 1.8-литров двигател с 300 конски сили. Ускорение до 100 км/ч, няма да надвишава 6 секунди. Подробна информация за двигателната гама италианците обещават да направят обществено достояние през септември на автомобилното изложение във Франкфурт.

Основните конкуренти на стандартната модификация на Alfa Romeo Giulia ще бъдат Mercedes-Benz C-класа, BMW Серия 3, Audi A4, Infiniti Q50 и Cadillac ATS.

Коментари
comments powered by Disqus