Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Qoros 3 City SUV: Третият модел на новата марка

24.11.2014 09:38
Туит

С Qoros 3 City SUV, Qoros представи на автомобилното изложение в Гуанджоу нов компактен SUV за китайския пазар.

Портфолиото на китайския автомобилостроител набъбна до 3 модела – Qoros 3 City SUV се нарежда до Qoros 3 седан и Qoros 3 Hatch. City SUV ще се справя отлично както с градска, така и с извънградската среда. Компактните размери са комбинирани с мускулеста визия. Последната включва големи колела и висок пътен просвет, както и повдигнато купе за добра панорама. Техническото оборудване и инфотейнмънт системата градския SUV е заимствал от другите модели на марката. City SUV ще стъпи на китайския пазар в края на годината.

Турбодвигател с мощност от 156 к.с.

Qoros 3 City SUV идва с пет врати и пет места. Размерите са както следва: дължина 4,45 м, ширина 1,85 м и височина 1,50 метра. Qoros определя междуосието на 2694 мм. Пътният просвет е 17 см – достатъчно само за лоши пътища, тъй като City SUV не е пригоден за трудни терени. Напречно разположеният 1,6-литров бензинов турбодвигател генерира 156 к.с. и 210 Нм, които се предават към предните колела. Моторът се куплира по избор с шестстепенна механична трансмисия или шестстепенна с двоен съединител. Контактът с пътя осигуряват 17-цолови колела с гуми 215/60.  Съществува опция от 18 цолови  с гуми 215/55.

Тежащият почти 1,4 тона Qoros 3 City SUV спринтира с ръчна трансмисия за 10,1 секунди от нула до 100 км/ч и достига максимална скорост 205 км/ч. С двойния съединител това става за 10,8 секунди и 208 км/ч. Средният разход на гориво трябва да бъде 6,8 или съответно 6,9 литра на 100 километра.

Багажникът разполага с 403-литров обем. Ако разделената задна седалка се сгъне, товарния капацитет се увеличава до 1105 литра.

Qoros 3 City SUV със стабилна визия

Дизайнът на Qoros 3 City SUV се доближава до Qoros 3 хечбек. Пластмасовите уширения на арките на колелата и ръбовете на вратите осигуряват стабилната визия. Предната броня е ново конструирана и оборудвана с елементи за защита и нови декоративни корпуси на фаровете за мъгла. Линията на покрива завършва със спойлер. Новата задна престилка също е оборудвана с елементи за защита, както и двойни накрайници на ауспуховата система.

За водачите на SUV модели,  които обичат да гледат от високо, предните седалки са по-високи с 10 мм от тези на хечбек версията. Иначе, City SUV е заимствал характеристиките на оборудването и Cloud-базираната информационно-развлекателна система от посестримите си модели. В Китай, Qoros 3 City SUV  ще се продава срещу равностойността на 18 200 евро.

Коментари
comments powered by Disqus