Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

R29 на Renault се препъна на краштестовете на ФИА

09.01.2009 14:37
Туит

Представянето на новия Renault R29 няма да бъде отлагано, въпреки че новият болид на тима не премина задължителните краштестове на ФИА.

Френският тим ще свали покривалото на R29 в Португалия на 19 януари, преди да стартира предсезонната си подготовка. Работата по новия болид обаче не върви според първоначалните очаквания, тъй като болидът не е преминал два от трите краштеста на ФИА (при челен и страничен удар), информира Autosport.

Представител на отбора е потвърдил пред британската медия, че R29 не е издържал тестовите изпитания, но допълва, че инженерите в Енстоун са наясно с пропуските, те са своевременно отстранени и автомобилът би трябвало да получи одобрението на ФИА при следващата проверка.

„Това не е нещо необичайно“, коментираха от Renault. „Установихме какъв е проблемът и се погрижихме да го отстраним своевременно. Автомобилът ще е готов за старта на тестовете в Алгарв на 19 януари.“

Подобни пропуски не са рядкост, тъй като инженерните екипи се опитват да намалят в максимална степен теглото на шасито, за да разполагат с по-голяма свобода относно разпределението на баласта. Според Autosport причината Renault да се провали на изпитанията е сходна. От френския тим са се опитали да компенсират допълнителното тегло, свързано с инсталирането на новата система за регенериране на кинетичната енергия.

В миналото от Renault са демонстрирали, че подобни проблеми не се отразяват на крайното им представяне. През 2005 година новият болид на отбора се провали на челния тест, но въпреки това спечели шампионската титла в края на сезона.

Коментари
comments powered by Disqus