Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

RA107: революция или регрес

06.03.2007 11:03
Туит

Honda бе една от приятните изненади през сезон 2006 г. Добрите постижения на целия екип, победата на Дженсън Бътън и опитът на Рубенс Барикело предвещаваха блестящи резултати и през настоящата година. Резултатите на RA107 от предсезонната подготовка обаче бяха потресаващо слаби. Бе видно, че е нужна коренна промяна и тя ще бъде налице още преди Гран При на Малайзия.

Дженсън Бътън и Рубенс Барикело непрестанно бяха извън челната десятка по време на тестовете във Валенсия, Херес де ла Фронтера и Барселона. На колективната проверка в Бахрейн RA107 бе с една идея по-бърз благодарение на новия аеродинамичен пакет, но времената на двамата пилоти все пак бяха далеч по-слаби от най-доброто постижение на Фелипе Маса. Липсата на достатъчно потенциал в новия болид принуди техническият отдел на отбора да търси активно промяната, която би трябвало да се случи още по време на тестовете, предшестващи Гран При на Малайзия. На “Сепанг” Honda ще се включи в надпреварата със сериозно преработена версия на RA107.

Качествените промени в новия болид на японския тим ще засегнат аеродинамичният пакет, окачването и някои механични компоненти, коментира Шухей Накамото. Без нужните изменения, RA107 няма шанс да се противопостави на конкуренцията, което според техническия директор на Honda ще се види ясно в Австралия. Място сред първите десет ще бъде постижение на този етап, допълва Накамото.

Стартът на сезона наистина ще бъде труден, признава и Ник Фрай. Главната фигура в отбора на Honda обаче вярва, че с течение на времето резултатите постепенно ще се подобряват.

“През последните седем-осем години ние непрестанно се придържахме към еволюционния процес, което миналия сезон резултира в четвъртата позиция при конструкторите”, коментира Фрай. “Но за да намериш място сред трите най-добри, не трябва да разчиташ единствено на еволюцията. Необходима е коренна промяна, революция. Много от компонентите на новия автомобил, охладителната и изпускателната системи, особено задницата на болида са изцяло променени. В този смисъл ние имаме качествено нов терен за развитие през целия сезон, което не се е случвало никога досега.”

Коментари
comments powered by Disqus