Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Работата в бокса на McLaren става все по-бърза и точна

11.07.2012 15:45
Туит

Спортният директор на McLaren Сам Майкъл врява, че неговият отбор е достигнал нужните нива на скорост и постоянство при работата в бокса, но и че най-трудното предстои – да ги запази.

Преди началото на сезона дошлият от Williams Сам Майкъл си е поставил за цел новият му отбор да изпълнява смяната на гуми за по-малко от 3 секунди. Това се случи във Валенсия, когато механиците на McLaren спряха хронометрите на 2,6 секунди, а във Великобритания най-добрият резултат бе 2,66. За да се стигне дотам обаче, екипът на британците трябваше да направи серия от грешки, които костваха много точки както на Бътън, така и на Хамилтън, а същевременно да инвестира сериозна сума в развитието на новия си хидравличен крик. Въпреки това Майкъл е доволен от постигнатите резултати.

„Знаехме, че може да го постигнем още в Монреал, но в някои от състезанията имаше засечки, нещата не се получиха, появиха се проблеми”, коментира Майкъл за Autosport. „Знаехме, че е въпрос на време да достигнем нужната на скорост и постоянство, това и казвахме. Сега определено сме там, където искахме, но трябва да продължим в същия дух.”

„Вижте проблемите, които отборите имаха на „Силвърстоун” – Mercedes - отново с гайките, Sauber – с Камуи Кобаяши, и Red Bull имаха проблеми, така че е много трудно.  Ако стоим настрана от проблемите и затвърдим тези времена, тогава може да сме сигурни, че ако разполагаме с автомобил, способен да се бори за победата, ще спечелим. Това може да е определящият фактор ( за победата). На „Силвърстоун” не беше така, но може да бъде.”

Добрата работа в бокса на McLaren през изминалия състезателен уикенд се дължи и на това, че контузеният механик на задно дясно колело в крайна сметка е бил на своя пост по време на британската Гран при. Участието му бе под въпрос, след като във Валенсия предното крило на Хамилтън го удари и направи сериозна порезна рана в крака му.

„Беше по-добре, дойде при нас сутринта преди състезанието”, допълва Майкъл. „Дойде и в събота, направи тренировката в питстопа, направи 10 смени и беше най-бърз. Не работи (по автомобила) в събота, нито в неделя, но дойде за състезанието и ние го използвахме. Беше напълно готов.”

Въпреки че в последните две състезания McLaren прави най-бързите стопове, Ferrari продължава да е в челото на класацията с осреднените времена заради сериозните проблеми на британците в началото на сезона.

Коментари
comments powered by Disqus