Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Работници на Toyota първи предупредили за дефектите

12.03.2010 04:11
Туит

Още през 2006 синдикатите обвинили ръководството, че жертва качеството в името на печалбата.

Собствените служители на Toyota първи са предупредили за занижаване на качеството в компанията, стана ясно покрай разследването в американския Конгрес около дефектите, принудили японския производител да отзове над 8 млн. автомобила от пазара в последното полугодие.

Още през 2006 един от работническите синдикати в Toyota е изпратил до главния изпълнителен директор Кацуаки Уатанабе писмо, в което предупрежава, че агресивните опити за съкращаване на разходите и увеличаване на печалбата сериозно подкопават качеството на автомобилите.

Писмото, дело на профсъюза All Toyota Labour Union, бе представено от компанията в отговор на изричното искане на конгресмена Идолфъс Таунс, председател на една от комисиите, които разглеждат случая с дефектите.

Подписано от шефа на синдиката Тацуо Уакацуки обвинява ръководството, че "жертва сигурността", като съкратява изпитанията на новите автомобили и наема хиляди "аматьори" в производството с краткострочни договори.

Видимият спад в легендарното някога качество на Toyota започва някъде около 2000 година. В периода оттогава до 2006 компанията изтегля от пазара заради дефекти средно 1 милион автомобила годишно – рязко увеличение в сравнение с предното десетилетие.

"Опасяваме се, че жизненоважни от гледна точка на сигурността процеси се отменят в името на конкурентоспособността и печалбата", пише Уакацуки в писмото. Според него ако това не се промени скоро, то ще създаде "голям проблем, който може да застраши самото съществуване на компанията".

В средата на десетилетието наетите от Toyota "временни" работници достигнаха 12 000 души – близо 40 на сто от цялата работна сила на компанията в Япония. След финансовата криза през 2008 обаче броят им намаля до около 2200.

Междувременно в четвъртък Daihatsu, японската дъщерна компания на Toyota за производство на компактни модели, обяви оттеглянето на 274 000 автомобила заради дефектен болт в предното окачване.

Коментари
comments powered by Disqus