Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Racing Dynamics BMW 5: Бърза работа

04.01.2010 11:26
Туит
Racing Dynamics BMW 5: Бърза работа

Racing Dynamics публикува детайли около програмата си за новата пета серия на BMW. Въпреки че моделът все още не е направил официалния си дебют пред публика, немският тунер обещава впечатляващи промени за 550i и 535i.

TwinPower Turbo V8 моторът на 550i ще бъде модифициран основно, като по първоначални данни максималната му мощност ще достигне 620 к. с. при стандартни 407. Естествено, подобна промяна неизбежно налага корекции в окачването, спирачната система и силовото предаване, защото след промените по агрегата максималната скорост на модела ще достигне 340 км/ч.

535i ще бъде надут „само“ с 34%. Това означава, че шестцилиндровият редови мотор ще генерира 410 к. с. и 530 Нм въртящ момент (стандартно е 306 к. с. и 400 Нм). В резултат новата петица ще ускорява от 0 до 100 км/ч за 5,3 секунди.

Оптичните промени, които могат да бъдат идентифицирани на представената фотография, са новият дифузор с четири накрайника на изпускателната система, раздутите прагове, както и 21-цоловите еднокомпонентни алуминиеви колела. В салона впечатление правят карбоновите апликации, които по желание на клиента могат да бъдат заменени с дървен фурнир.

Коментари
comments powered by Disqus