Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Radical RXC: Затворен екстремен спортист от Англия

17.10.2013 14:40
Туит

Британската работилница за спортни автомобили Radical представи нов екстремен спортист. Radical RXC продължава традицията на изключително леките състезателни модели от Питърбъроу.

Понякога използването на термина "радикален" в наименованието на автомобилна марка е лошо знамение. Тук обаче "радикален" означава фокусиране върху най-добрите възможни промени като например намаляване на теглото и оптимизиране за активно състезателно приложение. Radical RXC за сега е първият затворен спортен автомобил на английския производител с възможност за движение и по пътищата.

3,7 литра и 380 к.с. за цивилната версия


Под капака, съответно зад седалките, спортният модел Radical RXC от среден клас има 3,7-литров двигател, който е от палитрата на Ford. Този двигател,  макар и в не толкова силна версия, може да си види в настоящият Ford Mustang. Задвижващият агрегат изпраща 320 Нм към коляновия вал, мощността отива изключително само към задните колела и осигурява спринт от нула до сто само за 2,8 секунди. Максималната скорост която достига Radical е около 280 км/ч.

При поръчка на състезателната версия на Radical RXC получавате кола без възможност за движение по пътищата, в замяна на това обаче ще имате спортист с 500 к.с. вместо 380 к.с., които се генерират от трилитров осемцилиндров V-образен двигател.

Radical RXC тежи 900 килограма


Въпреки това, само мощността и максималната скорост не правят един автомобил състезателен. Именно за това Radical съчетава тези качества с олекотена конструкция. По данни на производителя RXC тежи 900 кг. Резултатът е съотношение тегло/мощност по-малко от 2,5 кг/к.с. Така че състезателят е на едно ниво с Mercedes SLS AMG Black Series (2,46кг/к.с.).

В допълнение към леката конструкция имаме обтекаема каросерия с широк извисен заден спойлер. При 280 км/ч максимално темпо Radical RXC има тегло едва 900 кг.

Коренно различно оборудване


Кожен салон, навигационна система, подгряване на седалки: какво възприема нормалният водач като нещо съвсем естествено, разбира се Radical е жертва на радикална промяна. Но той може да предложи климатик и мултифункционален волан. Разбира се само много малко автомобили са оборудвани с ролбар на борда, но Radical RXC има нужда от него, за да получи разрешение от FIA, за да влезе в класа на GT. Необходими са също така специални спортни седалки и предпазни шестточкови колани, което разбира се е заводско оборудване при Radical.

Цените за Radical RXC започват от 144 000 евро за пътната версия. RXC е вече на разположение.

Коментари
comments powered by Disqus