Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Акрополис: Латвала поведе след първата отсечка

24.05.2012 13:03
Туит

Яри-Мати Латвала (Ford) излезе начело след първия етап на рали „Акрополис”, шести кръг от WRC. Финландецът изпревари с 2,8 секунди Себастиен Льоб (Citroen) в 25-километровата откриваща отсечка.

Латвала пропусна последния кръг в Аржентина, след като счупи ключица при ски инцидент в средата на април. Въпреки това той започна ударно надпреварата в Гърция, печелейки етапа „Кинета”, с който стартира рали „Акрополис”.

„Добро начало! Мисля, че сложих няколко секунди на Льоб на обратните завои в края на етапа. Радвам се, че съм отново зад волана. Това е най-важното за момента.”

Съотборникът на Льоб Мико Хирвонен завърши трети, на 7,1 секунди зад лидера, а частният пилот на Ford Мадс Йостберг се пребори със заводския си колега Петер Солберг за четвъртото място. Норвежецът изгуби близо 15 секунди още в първата отсечка след грешен избор на гуми.

„Трябваше да слушам отбора. Мислех, че етапът ще бъде по-песъчлив”, обясни Солберг, който за разлика от всички останали водещи пилоти избра меката смес на Michelin.

Другият голям губещ в отсечката бе Андреас Микелсен, който имаше проблеми с трансмисията на поддържаната от екипа на VW Skoda Fabia S2000, и кара до финала само със задно предаване. Това е и причината шампионът в IRC да остане извън челната десетка.

Първият същински ден на рали „Акрополис” включва осем етапа с обща дължина 169,12 километра, като между тях няма обеден сервиз, а единствено два отдалечени.

Коментари
comments powered by Disqus