Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Акрополис: Льоб и Латвала ще се борят за победата

25.05.2012 21:16
Туит

Себастиен Льоб (Citroen) ще стартира втория ден на рали „Акрополис” с аванс от 6,5 секунди спрямо Яри-Мати Латвала (Ford). Двамата заводски пилоти се бореха през целия ден за лидерската позиция, като разликата помежду им така и не надхвърли 11 секунди в нито един момент от надпреварата.

Льоб стартира първия същински ден на рали „Акрополис” с пасив от 2,8 секунди, след като Латвала спечели откриващия етап в четвъртък вечер. Финландецът, който счупи ключица в средата на април и пропусна старта в Аржентина, увеличи преднината си на 3,3 секунди, печелейки следващите два етапа, но в четвъртия допусна малка грешка и позволи на Льоб да оглави класирането.

Пилотът на Citroen бе по-уверен в следващите две отсечки и разликата набъбна на 10,1. Латвала обаче отговори подобаващо и със страхотно каране във финалните три етапа се доближи на 6,5 от своя съперник. Ключова се оказа деветата отсечка, защото в нея Льоб имаше проблеми с видимостта.

„Начело сме и това е най-важното”, заяви французинът в края на деня. „Усещам добре автомобила, не съм правил никакви грешки, но до последния етап, когато имаше страшно много прах във въздуха и допуснахме някои леки неточности. С изключение на последната отсечка всичко беше наред.”

Петер Солберг се включи в групата на лидерите, след като спечели четвъртия етап с близо 10 секунди преднина. В шестия обаче норвежецът бе само на косъм от това да напусне надпреварата. „Беше голям шок”, коментира Солберг, който е на 17,7 секунди зад Льоб и заема третото място. „Счупихме задна лява джанта и спукахме гума. В този момент си помислих, че всичко приключва, но се измъкнахме. Утре ни очаква още един дълъг ден и всичко може да се случи.”

Мико Хирвонен (Citroen) също имаше проблеми, но в последния за деня етап. Финландецът спука гума и вече изостава на 49,6 секунди от своя съотборник Себастиен Льоб. Евгени Новиков (M-Sport Ford) пък се пребори за петото място, въпреки че се оплакваше от двигателя на своя автомобил. Неговият съотборник От Танак също се движеше добре, но отново излетя от пътя в седмия етап и не завърши деня.

Преди последната отсечка днес Мадс Йостберг (Adapta Ford) заемаше петата позиция, но спукана гума го остави едва осми. Неговите проблеми обаче бяха добре дошли за шестия Мартин Прокоп (Ford Fiesta WRC) и за Насер Ал-Атия (Qatar Citroen), който изостава само на 10,2 секунди зад чеха. На финалния етап се препъна и частният пилот на Citroen Тиери Нювил, който скъса полусока, като преди това се движеше шести. Място в челната десетка намериха още двамата пилоти на VW Себастиен Ожие и Андреас Микелсен с Skoda Fabia S2000.

Вторият ден на рали „Акрополис” включва осем етапа (четири отсечки с по две минавания), чиято обща дължина е близо 150 км. Първият от тях стартира в 08:38.

Коментари
comments powered by Disqus