Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Акрополис: Пак Льоб, пак провал за Ford

27.05.2012 15:00
Туит

Себастиен Льоб спечели рали „Акрополис“, шести кръг от WRC, а Мико Хирвонен направи победата на Citroen двойна, след като Петер Солберг (Ford) катастрофира още в първия етап тази сутрин.

Преди последния ден на рали „Акрополис“ разликата между Льоб и Солберг бе само 10,2 секунди, като норвежецът обеща в събота вечер, че ще направи всичко възможно, за да се пребори за победата. Още в първата отсечка тази сутрин обаче световният шампион за 2003 г. излетя от пътя и отпадна, което автоматично гарантира победата на Льоб, негова трета в Гърция.

При всеки случай успехът на Льоб съвсем не дойде лесно, защото в петък Яри-Мати Латвала бе постоянно по петите му, а след като финландецът спука гума в събота, Солберг започна да притеснява Себ. Същевременно в двайсетата отсечка осемкратният световен шампион спука гума, в резултат на което загуби над минута и половина докато я смени заедно с Даниел Елена. Авансът му спрямо втория Мико Хирвонен обаче бе достатъчно сериозен, за да може Льоб спокойно да задържи първата позиция, а и успоредно с това да спечели „пауърстейджа“ и трите бонус точки.

След като Солберг отпадна, Латвала прогресира до третото място и го запази до финала. Финландецът завърши и втори в „пауърстейджа“, но едва ли е доволен от представянето си в Гърция, след като отново бе толкова близо до Льоб, но и отново допусна пилотска грешка.

Скъсаната полуоска в петък вечер не попречи по никакъв начин на Мадс Йостберг (Adapta Ford) да бъде най-бързият частен пилот и да завърши на четвърто място, а петият Мартин Прокоп (Ford Fiesta RS WRC) записа най-доброто си класиране във WRC досега. Тиери Нювил (Citroen Junior) също имаше проблеми със силовото предаване в петък вечер, но въпреки това стигна до финала шести и то без да използва системата супер рали.

Проблемите със сервото на поддържаната от заводския тим на VW Skoda Fabia S2000 не попречиха на Себастиен Ожие да стигне седми до финала, следван от Язид Ал-Раджхи, който спечели първите си точки във WRC зад волана на Ford Fiesta RRC. Челната десетка допълниха От Танак (M-Sport Ford) и представителят на Катар Абдулазис Ал-Кувари (MINI John Cooper Works WRC).

Следващият кръг от WRC е в Нова Зеландия между 22 и 24 юни.

Коментари
comments powered by Disqus