Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Акрополис: Себ пое контрола

18.06.2011 23:15
Туит

Себастиен Льоб е начело след втория ден на рали „Акрополис”, след като съотборникът му в екипа на Citroen Себастиен Ожие върна газта в последния етап за деня.

Ожие и Льоб с лекота изпревариха лидера от първия ден Петер Солберг при следобедните минавания, който срещна сериозни затруднения с чистенето на етапите днес, и оглавиха класирането, като преди последната отсечка Малкия Себ водеше с 15 секунди пред седемкратния световен шампион. В крайна сметка обаче Ожие завърши финалния етап със 17 секунди по-слабо време от това на своя съотборник и по този начин си гарантира отличната втора стартова позиция утре, като поне според официалните коментари причинната за това е прахът в етапа, а не редът на потегляне.

Лидерът от вчера Петер Солберг с частния Citroen DS3 WRC се смъкна на третата позиция, но все още има отлични шансове за атака, тъй като изостава на 20.9 секунди зад Льоб. Въпреки това норвежецът бе изключително недоволен от карането си в последния етап. „Имахме сериозни проблеми в етапа и логично изгубихме време”, коментира Солберг. „Изгубихме много заради записките. Но това е положението.”

Мико Хирвонен е най-челно класиралият се пилот на Ford със своето четвърто място, но все още остава в битката за победата, тъй като пасивът му спрямо лидера Ожие е само 22,4 секунди. Големите разлики започват от петия Хенинг Солберг (Stobart Ford), който вече е на цели четири минути зад водача. Съотборникът му Матю Уилсън се движи шести, а Кими Райконен (Ice 1 Racing) и лидерът в Super 2000 категорията Юхо Ханинен (Skoda Fabia S2000) допълват челната осмица.

Яри-Мати Латвала (Ford) имаше проблеми с налягането в турбото сутринта. Повредата обаче бе отстранена от екипа на Ford  по време на обедния сервиз и той спечели десетия и тринайсетия етап, но въпреки това заема незавидното единайсето място в края на деня. Пред него са Денис Куиперс (Ford Fiesta RS WRC) и Бернардо Соуса (Ford Fiesta S2000).

Третият последен ден на рали "Акрополис" включва пет етапа с обща дължина 65,58 километра, като финалният "Лутраки" е "пауър стейджът", в който първите трима получават бонус точки.

Коментари
comments powered by Disqus