Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Акрополис: Subaru се завръща!

02.06.2008 11:06
Туит

Шефът на Subaru World Rally Team Дейвид Ричардс коментира, че развойният процес по Subaru Impreza WRC2008 е на нов етап след прекрасното представяне на автомобила на рали „Акрополис”.

Второто място на Петер Солберг е доказателство, че решението за предварителния дебют на новия автомобил, е било правилно, вярва изпълнителният директор на Prodrive.

Дейвид Ричардс

“Много хора бяха на мнение, че рискуваме прекалено много. Искам да благодаря на целия тестови екип за това, че ги опроверга,  и за огромните усилия, които вложи в работата по автомобила. Вече сме на нов етап от развитието на WRC2008. Завършихме първото състезание. Уроците, които научихме от този старт, са отлична предпоставка за силна втора половина на сезона.”

Ричардс допълва, че Крис Аткинсън, който спечели четиринайсетия етап, но после отпадна от надпреварата, е разчитал на различни от първоначално заложените настройки. „Крис продължи с развитието и тестовете на колата днес (неделя). Опитахме някои нови неща, които се оказаха успешни.”

Крис Аткинсън

Аткинсън се движеше в челната осмица през първия ден от надпреварата, но в събота отпадна, тъй като не можа да запали своя автомобил след финала на първата отсечка. В неделя австралиецът стартира по системата „супер рали” и регистрира най-добро време на СС14. В следващия етап обаче се завъртя и разби окачването на своя автомобил.

„Радвам се, че спечелих първата етапна победа за новия автомобил още в първото състезание”, коментира Аткинсън. „Искахме да видим какъв е потенциалът на колата. Чувствах я прекрасно, което си пролича от скоростта. Можем да бъдем и по-бързи. Когато настроим достатъчно добре целия пакет, ще бъде различно.”

Петер Солберг

Естествено най-щастлив при дебюта на Subaru Impreza WRC2008 бе Петер Солберг. Норвежецът завърши втори, което му се случи за последно в състезателни условия на рали „Австралия 2006”.

„Това е невероятно! Толкова съм щастлив, просто не мога да изразя емоцията си с думи”, заяви щастливият Петер след финала. „Радвам се, че отново съм тук (на подиума), това е от изключително значение за мен. Толкова се радвам за целия екип, защото вложихме наистина много усилия, за да подготвим навреме автомобила. Невероятно е, не мога да повярвам. Още при дебюта на новата кола спечелихме второ място.”

„Знаехме, че състезанието ще бъде трудно, което прави успеха още по-значим. Всички се надявахме това да се случи. Фил и аз, отборът, феновете, всички. Автомобилът има страхотен потенциал. Това е, Subaru се завръща!”

 

Коментари
comments powered by Disqus