Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Аржентина: Латвала и Солберг с повреди на шейкдауна

26.05.2011 15:55
Туит
Рали Аржентина: Латвала и Солберг с повреди на шейкдауна

Яри-Мати Латвала (Ford) и частният пилот на Citroen Петер Солберг имаха сериозни проблеми в шейкдауна, предшестващ рали „Аржентина”, шести кръг за сезон 2011 във WRC.

Латвала правеше второто си минаване на 6,2-километровата отсечка, когато получи повреда в трансмисията на Fiesta RS WRC, докато бившият световен шампион скъса предна дясна полуоска, също при втория си опит. И докато при Солберг проблемът бе отстранен сравнително бързо в сервизния парк, то автомобилът на финландеца трябваше да бъде транспортиран до бокса на Ford не на собствен ход, което забави работата на механиците.

„Помислих си че е полуоска, след като изведнъж тягата се изгуби, ето защо продължих бавно до финала на отсечката”, обяснява Латвала. „После стигнахме до пътната секция. Притеснявах се какво се е случило с автомобила, ето защо спряхме. Проблемът беше от страната на скоростната кутия, но какъв точно е, не знам.”

„Разочарован съм, правили сме толкова шейкдауни, но обикновено не сме имали проблеми. Но, естествено, че е по-добре сега, отколкото по време на състезанието”, завършва финландецът.

Най-добро време в тестовата отсечка даде заводският пилот на Citroen Себастиен Ожие, който бе с осем десети по-бърз от своя съотборник Себастиен Льоб. Въпреки проблемите Солберг завърши трети.

Коментари
comments powered by Disqus