Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Аржентина: Латвала оглави класирането след първия ден

28.05.2011 00:23
Туит

Яри-Мати Латвала е начело след първия ден на рали „Аржентина”, шести кръг във WRC. Авансът на заводския пилот на Ford спрямо частния на Citroen Петер Солберг е 18,2 секунди.

Латвала стартира с прекрасна серия от три етапни победи при сутрешните минавания, като нанесе своя удар на „Ел Кондор”, където завърши с 9,3 секунди пред Солберг. Организаторите на надпреварата бяха избрали смесена настилка за този етап и финландецът се чувстваше отлично при тези условия, като се очакваше и при второто минаване по отсечката да бъде много бърз. Малка грешка обаче му попречи да повтори сутрешния резултат.

„Близо десет километра след старта на „Ел Кондор” спрях прекалено късно за един от завоите и загасих двигателя”, коментира на финала Латвала. „Не се налагаше да обръщам или нещо подобно. Просто загубих 2-3 секунди. Това беше един добър ден и като цяло съм много доволен от представянето си. Наистина се наслаждавах на асфалта.”

Петер Солберг, за разлика от Латвала, съвсем не бе доволен от факта, че отсечките днес бяха със смесена настилка. „Денят беше добър”, коментра бившият световен шампион, който спечели етапна победа номер 400 във WRC на „Мина Клаверо 2”. „Губих време само на асфалта. Просто не знам как да подходя към тази част.”

Себастиен Ожие (Citroen) е на трета позиция, с близо половин минута пасив, след като се завъртя на „Ел Мирадор”, а впоследствие реши да кара сигурно на „Ел Кондор”. Въпреки това авансът му спрямо четвъртия Мико Хирвонен (Ford) е 14,7 секунди, който се оплакваше от настройките на своя автомобил и износването на гумите.

Себастиен Льоб (Citroen) обаче бе най-разочарованият пилот днес. Седемкратният световен шампион получи една минута наказание заради това, че подрани за контролата преди обедния сервиз и вече е на минута и половина зад лидера, заемайки петото място.

„Разликата е прекалено голяма”, призна Льоб, който спечели последния етап. „Видяхме, че днес беше много трудно за всеки да отваря големи разлики. Определено не беше добър ден.”

Пилотите на Stobart Ford Мадс Йостберг и Матю Уилсън са съответно шести и седми, а на осма позиция се движи местната звезда Федерико Вийагра (Munchi’s Ford). Кен Блок (Monster Ford) е девети, докато челната десетка допълва новозеландецът Хейдън Падон (Subaru Impreza), който е начело в групата на серийните автомобили.

Вторият ден на рали „Аржентина” включва нови осем етапа (четири отсечки по две минавания), като първата от тях стартира в 08:13 (14:13 българско време). Общата им дължина е 159,66 километра.

Коментари
comments powered by Disqus