Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали "Аржентина": Льоб с най-добро време на шейкдауна

03.05.2007 10:05
Туит

С включването на суперспециалния етап на стадион “Ривър Плейт” в графика на рали “Аржентина” традиционният за четвъртък шейкдаун бе изместен с един ден по-рано. Себастиен Льоб и C4 WRC направиха първата заявка за победата с най-добро време в официалната проверка.

Съоръжението в Буенос Айрес се намира на 700 километра от центъра на състезанието Кордоба. Сериозната дистанция принуди организаторите да коригират класическия график на надпреварата, тъй като е необходимо повече от нормалното време за транспорт на автомобилите, пилотите и цялото оборудване.

Шейкдаунът се проведе на 4,59-километровата отсечка между Вия Гарсия и Кабаланго. Отборите използваха сервизния парк, локализиран на около 15 километра от мястото на предварителната проверка. Според организаторите на надпреварата отсечката е представителна за самото състезание – с множество неравности и коловози.

Себастиен Льоб финишира за 2:22.9 минути и записа символичен успех преди същинския старт на рали “Аржентина”, изпреварвайки с почти шест секунди втория Петер Солберг със Subaru Impreza. Постижението на световния шампион едва ли е изненада, тъй като C4 WRC доказа, че се държи перфектно на макадам. Комбинацията с невероятните качества на французина отново е най-силният коз за екипа на Citroen, който ще преследва четвърта победа за сезона.

Грьонхолм записа трето време (2:29.1), но едва ли ще се задоволи с това постижение и на финала на надпреварата. След проблемите около автомобилите на M-Sport в Португалия и наказанието, което го остави на второ място в класирането при пилотите, летящият финландец е крайно мотивиран да прекъсне серията на Себ. Изборът на гуми отново ще бъде от сериозно значение, което означава, че Маркус трябва да бъде много по-концентриран от предишния старт, ако иска да се бори за титлата.

Дани Сордо продължава с амбициозното си представяне на макадам. Въпреки че няма достатъчно опит с тази настилка, младият испанец се възползва максимално добре от качествата на C4 WRC и завърши шейкдауна с четвърто време. Амбицията отново е за подиума, но в Аржентина подаръците от страна на FIA и M-Sport са малко вероятни.

В първата петица попадна и Хенинг Солберг, който фиксира хронометрите на 2:30.0 минути.

Коментари
comments powered by Disqus