Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Аржентина: Отново в играта

05.05.2007 10:05
Туит

Първият състезателен ден на рали “Аржентина” протече твърде необичайно, но все пак се случи. Неблагоприятните атмосферни условия над Кордоба, станаха причина за отмяната на седем скоростни етапа и реализацията единствено на суперспециалния на “Естадио Кордоба”.

Заради лошото време в централната част на страната самолетът, с който бяха превозвани пилотите от шампионата за серийни автомобили, както и някои от официалните лица на FIA, бе принуден да отложи приземяването си в Кордоба и съответно да се върне в Буенос Айрес. Първоначално организаторите на надпреварата отмениха първите пет за деня скоростни отсечки, но впоследствие се оказа, че поради голямото закъснение е наложително да се пропуснат и следващите две. Въпреки сериозната опасност целият петък да бъде зачеркнат от графика на надпреварата, суперспециалният етап на “Естадио Кордоба” (последният етап от предварителната програма за първия ден от рали “Аржентина”) се състоя. Зрителите отново имаха възможност да наблюдават WRC-пилотите в действие макар и в “изкуствената” среда на специално приготвеното за целта съоръжение.

След успеха на “Ривър Плейт” Мико Хирвонен бе най-бързият пилот и на “Естадио Кордоба”. Състезателят на BP-Ford премина по 2,4-километровата отсечка за 2:31.7 минути и запази лидерската позиция във временното класиране. Неговият съотборник Маркус Грьонхолм не се представи на очакваното ниво и регистрира осмо време, след като загуби прекия двубой с третия Льоб. Яри Мати Латвала се реваншира за слабата изява в Буенос Айрес и завърши втори, а благодарение на петия резултат Дани Сордо излезе на втора позиция във временната подредба преди подновяването на надпреварата в събота.

Двата суперспециални етапа не могат да дадат реална представа за подготовката на автомобилите и техните пилоти, тъй като основната им цел е да забавляват феновете и състезателният характер остава на втори план. Въпреки това отново се забелязва тенденцията в челото да се позиционират автомобилите на BP-Ford и Citroen, следвани от машините на Subaru.

За изводи е твърде рано, но поне е ясно, че съботният ден от рали “Аржентина” ще стартира по план и ще предложи на пилотите и любителите на високите скорости емоциите, които им бяха неправомерно отнети от логистичните проблеми в петък.

Рали “Аржентина” – ден първи

1. М. Хирвонен Ford Focus RS WRC 06 4:40.0
2. Д. Сордо Citroën C4 WRC 4:42.4 (+2.4)
3. С. Льоб Citroën C4 WRC 4:42.9 (+2.9)
4. М. Грьонхолм Ford Focus RS WRC 06 4:43.0 (+3.0)
5. П. Солберг Subaru Impreza WRC2007 4:43.3 (+3.3)
6. К. Аткинсън Subaru Impreza WRC2007 4:44.2 (+4.2)
7. М. Щол Citroën Xsara WRC 4:47.9 (+7.9)
8. Х. Солберг Ford Focus RS WRC 06 4:48.0 (+8.0)
9. М. Уилсън Ford Focus RS WRC 06 4:48.1 (+8.1)
10. Л. Перес Компанк Ford Focus RS WRC 06 4:49.0 (+9.0)

Коментари
comments powered by Disqus