Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Аржентина: Солберг притеснен от атмосферните условия

28.03.2008 10:03
Туит

Пилотът на Subaru Петер Солберг бе най-бърз в шейкдауна на рали „Аржентина”, което стартира днес от 12:45 българско време.

Норвежецът покори 4,59-километровата отсечка за 2:37.6 секунди и изпревари с четири десети настоящия шампион Себастиен Льоб. Резултатите обаче не са показателни за предстоящия старт, признава самият Солберг, тъй като дъждът е затруднил пилотите по време на шейкдауна.

„Резултатите са добри, но не мисля, че са показателни за състезанието”, коментира бившият световен шампион. „Настилката беше много мека и бързо се появиха коловози. Подобно на повечето екипажи и ние записахме най-доброто си време при първото преминаване. Впоследствие бяхме значително по-бавни, тъй като условията се влошиха. При второто минаване разликата спрямо първото беше четири секунди. Ако отсечките са в аналогичното състояние и утре, очаква ни наистина тежко рали.”

От началото на седмицата в Карлос Пас вали. Етапите вече са кални и хлъзгави – условия, които не съответстват на твърдия комплект гуми, предвиден за Аржентина.

„По-меката каучукова смес определено щеше да работи по-добре при тези условия”, обяснява Солберг. „Но ситуацията е еднаква за всички. Просто трябва да бъдем малко по-внимателни, да не атакуваме агресивно в калните участъци. Ако времето се запази като сега и караме с тези гуми, които работят най-добре при 30 градуса и горещи отсечки, всеки от нас ще бъде принуден да върне газта.”

Коментари
comments powered by Disqus