Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Австралия: Латвала поведе колоната

10.09.2011 09:59
Туит

Яри-Мати Латвала излезе начело преди последния ден на рали „Австралия”, но неговият съотборник в екипа на Ford Мико Хирвонен остава фаворит за победата, независимо от това, че изостава с 22,6 секунди.

За разлика от вчера, когато поройните дъждове наводниха етапите около Кофс Харбър, днес трасетата бяха предимно сухи, което затрудни лидера на колоната Хирвонен. Над 20 секунди струва на финландеца чистенето на отсечките, но по всяка вероятност утре неговият съотборник и в случая съперник Яри-Мати Латвала ще бъде инструктиран да върне газта, за да може Мико да вземе пълния точков актив и да намали аванса на Себастиен Льоб (Citroen) във временното класиране за шампионата на пилотите.

“Яри не се отдалечи твърде много, а утре той ще чисти отсечките. Също така Петер не успя да се доближи до нас, ето защо мога да кажа спокойно, че денят бе добър”, коментира Хирвонен.

Причината Петер Солберг да остане на близо минута зад Латвала е, че той имаше проблеми с настройките на частния Citroen DS3 WRC по време на сутрешните минавания. Следобед норвежецът бе близо до темпото на двамата заводски пилоти на Ford, но така и не успя да ги притисне сериозно. Неговият брат Хенинг (Stobart) се движеше четвърти и бе на път да запиша най-добрия си резултат за сезона. В 15-ата отсечка обаче той получи повреда в електрическата система на Fiesta RS WRC и бе принуден да се откаже от надпреварата.

Проблемите на Солберг старши изведоха Матю Уилсън на четвърто място, а бившият заводски пилот на Ford Халид Ал-Касими, който в момента се състезава за тима на Абу Даби, е пети. Лидерът в категорията на серийните автомобили Хейдън Падон (Subaru Impreza WRX STi) се изкачи на шеста позиция, въпреки че сутринта тръбопроводът на турбото и интеркулера на неговия автомобил се откачи. Челната десетка допълват още Михал Косцюшко (Mitsubishi Lancer Evo X), Олександр Салюк (Mitsubishi Lancer Evo IX), Бенито Гера (Mitsubishi Lancer Evo X) и пилотът на Stobart Евгени Новиков, който се върна по системата "супер рали" днес.

Двамата заводски представители на Citroen също подновиха участието си в рали „Австралия”, въпреки че не завършиха първия ден заради пилотски грешки. Себастиен Ожие е само на една позиция от зоната на точките, но изостава с две минути и половина от десетия Новиков, а Льоб се движи шестнайсети, след като спечели финалния същински етап за деня „Урунга 2”, предшестващ двете минавания по суперспециалния ”Кофс”.

Третият ден на рали „Австралия” включва 98,82 километра, разпределени в шест етапа (три отсечки с по две минавания), като последният от тях е т.нар. „пауър стейдж”, в който първите трима си разпределят общо шест бонус точки. Лидерът на колоната Яри-Мати Латвала ще стартира в 07:02 (00:02 българско време), а финалът ще бъде около 16 часа (9 часа).

Коментари
comments powered by Disqus