Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали България: Бостанджъ води след първия ден

18.07.2015 19:40
Туит

Мурат Бостанджъ (Ford Fiesta R5) е начело след първия ден на жалкото рали "България". Дванайсет екипажа оцеляха, като от тях само седем са български.

Шампионът на Турция започна ударно и спечели откриващия етап "Шиндар" с половин минута преднина спрямо втория Рашид Ал-Кетби (Ford Fiesta R5), след което върна газта и въпреки това увеличи аванса си в челото на класирането до 1:09 минути.

„Много успешен ден за нас", коментира след финала Мостанджъ. "Имахме малки проблеми с автомобила, които обаче не се отразиха на темпото ни. Отсечките ни допаднаха много, като атакувахме на най-подходящите места и състезанието се развива идеално за нас. След рали „България” ще участваме в рали „Босфора” в Турция и ако и там се представим добре, ще се борим за титлата в Европейския рали трофей. Но първо трябва да завършим успешно тук. Утре битката продължава, все още сме далеч от финала.”

Ал-Кетби очаквано остана на втора позиция, като интрига имаше единствено за третото място. За него спореха Георги Василев (Mitsubishi Lancer Evo IX), Боби Григоров (Citroen C2 S1600) и Рок Турк, въпреки че словенецът караше значително по-слабия Peugeot 208 R2.

Тримата вървяха със сходно темпо през целия ден, като Василев с мъка удържаше мястото на подиума. Едва на суперспециалния в Самоков той се откъсна на 4,7 секунди пред Григоров, който имаше проблеми с гумите и с контузената си ръка. Така преди старта на неделния ден разликата между двамата е 8,6. Турк изостава на още 12,7, но петата му позиция е сигурна, тъй като шестият Золтан Бесеней (Renualt Clio R3T) е далеч назад.

Само седем български екипажа останаха до края на първия ден от състезанието, докато всички чужденци финишираха. Антон Титов и Венци Мирчев (Citroen DS3 R3) излетяха от пътя още в първата отсечка заради проблем със спирачките, а рали спринт шампионите за изминалата година Калин Бенчев и Александър Спиров (Subaru Impreza) напуснаха състезанието след третата заради скъсана полуоска.

И двата автомобила на Hyundai Racing Trophy отпаднаха още след първия сервиз за деня заради пилотски грешки. Григор Григоров и Дочо Цвятков обаче ще се върнат в надпреварата по системата "Ре старт".

Пет етапа остават до края на рали "България". "Бели Искър 1" стартира в неделя от 09:33, а второто минаване по отсечката, което започва в 13:59, ще маркира края на надпреварата. Пълният график може да видите тук.

Коментари
comments powered by Disqus