Крум Дончев (Ford Fiesta R5) спечели за втори път рали България след успеха си през 2008 година. На 24,7 секунди зад пилота на Глобул Рали Тим завърши украинецът Александър Салюк (Ford Fiesta R5).
Дончев започна решителния неделен ден с 15 секунди аванс пред Салюк, който стартира с етапна победа в SS9 и намали пасива си с 2,6 секунди. Българинът обаче пое контрола и във всяка от последните пет отсечки бе с по около 3 секунди по-бърз от миналогодишния победител, за да се поздрави с крайния успех.
Класирането на подиума допълни турчинът Ягиз Авджи с Mini Cooper JCW, завършил на 1:19.9 минути зад първия в едно от редките си участия на асфалт. Той, както и допълнилите петицата Войтех Щайф от Чехия (Subaru Impreza STI) и румънеца Себастиан Барбу (Mitsubishi Lancer Evo X), в нито един момент от състезанието не бяха заплаха за първите двама.
Другият голям претендент за победата на рали "България" бе пилотът на Октан Рали Тим Игнат Исаев (Mitsubishi Lancer Evo 9), но той отпадна в събота заради повреда в диференциала.
Шестото място за ERT заеха победителите при автомобилите с един двигателен мост Антон Титов и Венцислав Мирчев със Citroen DS3 R3T. Десетката оформиха Мирослав Ангелов (Renault Clio R3), Григор Григоров (Fiat Punto S1600), Йордан Божич (Renault Clio Sport) и сръбкинята Йована Йованович (Citroen C2 R2 Max).
Пламен Стайков (Mitsubishi Lancer Evo 9) стана победител в частта за националния шампионат, след като бе най-бърз в съботните отсечки. Пилотът на Евроком Рали Тим взе феноменалните 26,5 секунди аванс пред всички останали по трасето още в първата отсечка и до края на деня го увеличи до 47,6 сек.
Втората победа на Крум Дончев е едва петата на български пилот в най-голямото родно състезание, след тази на Илия Чубриков през 1971 г. и двете на оттеглилия се шампион Димитър Илиев (2007, 2012). След домакинството на Световния рали шампионат през 2010 г. надпреварата загуби от блясъка си, отпадна от Европейския шампионат и вече не привлича особено силна международна конкуренция.