Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали България: Илиев лидер след първия състезателен ден

07.07.2007 19:07
Туит

Димитър Илиев с Mitsubishi Lancer Evo 9 води след първите два дни на Рали България и е все по-близо до титлата. Ако родният ас спечели, ще бъде едва вторият българин с победа в елитния старт след Илия Чубриков през 1971 година.

В шестте съботни отсечки Илиев демонстрира много разумно каране, като атакува в началото, натрупа аванс и след това просто го поддържаше. Пилотът на Боила АМСК спечели втория етап “Мухово”, третия “Славовица”, петия “Юндола 1” и шестия “Сестримо 2”, като завърши 23.9 секунди пред втория Ясен Попов (Мицубиши Лансър Ево 9). Четири от първите пет екипажа са български, като единствено французинът Симон Жан Жозеф със Citroen С2 S1600 успя да се вклини между тях и заема третата позиция, изоставайки от лидера с 29.6 секунди. Крум Дончев е четвърти на 48.3 секунди, но води с 20.4 секунди пред Радослав Козлеков.

Отличен прогрес направи италианецът Корадо Фонтана с FIAT Grande Punto, който започна деня от 12-о място, но след това атакува и излезе чак шести на 1:24.9 минути зад Илиев.

Италианецът Ренато Траваля продължава да се оплаква от липса на мощност и проблеми с двигателя, губи време през целия ден, а като капак на всичко беше наказан и с 50 секунди заради петминутно закъснение при излизането от “първия” сервиз. Това срина Траваля в класирането до девето място на 1:52.8 минути от Илиев.

Полякът Соловов също разочарова с осмата си позиция, като през целия ден така и не успя да намери ритъма си.

Хърватинът Юрай Себаль, който дебютира на Рали България, бе изненадан от техничните отсечките около Белмекен и едва успя да се справи със спускането на Юндола. “Оцеляхме! Тази отсечка не ми харесва!”, изригна Себаль след края на деня.

За разлика от него, опитен пилот като Симон Жан Жозеф изцеди максимума от автомобила си и даде най-добро време в седмия етап “Юндола 2”. Французинът измина 18.4-километровото трасе за 9:49.4 минути и остави на 1.1 секунди зад себе си Ясен Попов. Димитър Илиев реши да не рискува, заложи на спокойно каране и финишира на 3.4 секунди от Жозеф.

Рали "България - ден първи

1. Д. Илиев  Mitsubishi Lancer Evo 9 1.24:53.0
2. Я. Попов Mitsubishi Lancer Evo 9 1.25:16.9
3. С. Жозеф Citroen С2 S1600 1.25:22.6
4. К. Дончев Mitsubishi Lancer Evo 9 1.25:41.3
5. Р. Козлеков Mitsubishi Lancer Evo 9 1.26:01.7
6. К. Фонтана Fiat Grande Punto 1.26:17.9
7. В. Ъшък Fiat Grande Punto 1.26:37.5
8. М. Соловов Fiat Grande Punto 1.26:43.4 и др.

по материали на rallybulgaria.com

Коментари
comments powered by Disqus