Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали България отпада от календара на WRC?

19.02.2009 09:58 2
2
2571839703
Туит

ФИА обмисля да се върне към традиционната схема с 14 постоянни състезания в рамките на сезона и да изостави ротационния принцип, който влезе в сила през тази година.

От много време насам ФИА обмисляше възможността да въведе ротационния принцип в Световния рали шампионат при изготвянето на календара, за да намали броя на състезанията в рамките на един сезон, но същевременно да увеличи географията на спорта (24 държави, по 12 на година, които си разменят домакинството през сезон).

Тази година това стана факт и класически стартове като рали „Монте Карло”, „Корсика” и „Швеция” отпаднаха от календара за сметка на включването на нови дестинации като Полша, Ирландия и завръщането на Австралия и Кипър във WRC. Благодарение на тази схема България попадна в графика на световния шампионат за сезон 2010.

Дали обаче ФИА няма преждевременно да се откаже от ротационния принцип. Тази сряда в Париж федерацията е преразгледала позицията си и е обсъждала възможността да се върне към схемата с 14 старта на сезон, които не се сменят през годините. Причината е, че Русия и Индонезия имат проблеми с организацията на състезанията си, което може да наложи драстични промени в графика за сезон 2010.

При положение, че ФИА отново се спре върху класическата схема с 14 постоянни старта, първото състезание което ще изхвърчи от календара (след Русия и Индонезия), е рали „България”. Неведнъж тим-шефовете на Ford и Citroen Марк Дийнс и Оливие Кеснел са се изказвали скептично относно авантюрата, която Световният рали шампионат поема с родината ни. Двете марки нямат търговски интерес в България, логично е и да не са съгласни с това най-титулуваното ни състезание да е част от WRC.

Единственото, на което можем да се надяваме сега, е г-н Макс Мозли отново да се кандидатира за президент на ФИА и отново да има нужда от подкрепата на своя приятел Георги Янакиев.

Коментари

Jivko
Ама аз се чудя,на основание НА КАКВО, се надявате на кръг от WRC? И аз искам да видя най-добрите в света в "Курорт Янакиев", но трябва да се събудим :( :( :( ... иначе и Европейския ще ни се изплъзне...

ivan
:( :( :( В Софиския вариянт не е никакво рали камо ли световена величина-- стария вариянт напълно одговаря :(

comments powered by Disqus