Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали България: Първа етапна победа за Траваля

06.07.2007 21:07
Туит

Официалният старт на рали “България” бе даден тази вечер. Всички от явилите се 49 екипажа на техническия преглед бяха допуснати до участие в най-престижното ни автомобилно състезание. Първата отсечка “Боровец” бе спечелена от Ренато Траваля с Mitsubishi Lancer Evo 9.

Румен Дунев с Renault Clio S1600 кара неволно при екстремни условия първия етап, тъй като остана без връзка с навигатора си Христо Христов. За щастие, проблемът се оказа не в интеркома, а в разсеяността на екипажа. Заради огромната амбиция Дунев и Христов забравиха кабел и бяха принудени да комуникират със знаци под оглушителния рев на двигателя.

Въпреки неприятностите Дунев даде единайсето време от 1:56.4 минути по 2.950-километровото трасе и се нареди втори в своята група А6.

Начело в генералното класиране след първия етап e Ренато Траваля с Mitsubishi Lancer Evo 9, който финишира за 1:52.6 минути. Италианецът се оплака от хлъзгавия асфалт по улиците на курортния комплекс Боровец.

Честта на българите защити Ясен Попов с Mitsubishi Lancer Evo 9, който се залепи на едва 0.2 секунди от Траваля. Трети на 2.4 секунди е Крум Дончев със същия автомобил. Димитър Илиев, който е начело в Европейския рали шампионат и е сред фаворитите за победата, тръгна със стартов номер 1, но остана с пето време от 1:55.4 секунди, тъй като неговият Mitsubishi Lancer Evo 9 закачи бордюр.

Французинът Симон Жан Жозеф със Citroen С2 S1600 започна участието си със седма позиция на 3.0 секунди от Траваля, но това му бе достатъчно да поведе в група А6.

Александър Антов със Subaru Impreza не успя да удържи колата си и обра мантинелата, но се отърва само с козметични дефекти по бронята.

Екатерина Стратиева направи нервен старт на ралито и още на първия ляв завой се завъртя и загуби много време, с което се срина в класирането с време 2:27.8 минути.

Състезанието вече завърши за Стефан Желязков със Citroen Saxo, който спря още на първия завой заради механичен проблем и не успя да продължи.

Пламен Стайков с FIAT Punto не стартира, тъй като не успя навреме да представи нужната документация на спортните комисари.

Рали "България - СЕ 1

1. Р. Траваля  Mitsubishi Lancer Evo 9  1:52.6
2. Я. Попов Mitsubishi Lancer Evo 9 1:52.8
3. К. Дончев Mitsubishi Lancer Evo 9 1:55.0
4. Р. Козлеков Mitsubishi Lancer Evo 9 1:55.2
5. Д. Илиев  Mitsubishi Lancer Evo 9 1:55.4
 = Ю. Шебали Mitsubishi Lancer EVO 9 1:55.4
7. С. Жозеф Citroen С2 S1600 1:55.6
8. М. Соловов Fiat Grande Punto 1:55.8 и др.

по материали на rallybulgaria.com

Коментари
comments powered by Disqus