Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали България: Победителят е ясен, но не и подиумът

11.07.2010 11:13
Туит

Борбата за второто място между Дани Сордо (Citroen) и частния пилот на французите Петер Солберг ще продължи и в последните два етапа на рали „България”, след като разликата между двамата е само 6,5 секунди. Себастиен Льоб (Citroen) продължава да е убедително начело и след първите минавания днес.

Льоб наложи страхотно темпо в първия и втория ден на рали „България” и се откъсна на повече от 40 секунди в челото. Битката за второто място в най-голямото ни състезание, което е и кръг от WRC, обаче продължи с пълна сила днес. Преди първия етап „Мухово” тази сутрин Сордо имаше 4,7 секунди аванс, но Солберг спечели етапа и се доближи на 3,8. Заводският пилот на Citroen обаче контраатакува на „Славовица” и увеличи преднината си на 6,5 секунди два етапа и 47,26 км преди финала.

В челната десетка нямаше никакви размествания, но Кими Райконен (Citroen Junior) продължава със силното си каране и въпреки катастрофата в петък вече се движи единайсети, на 1:30,7 минути зад последния в зоната на точките Хенинг Солберг (Ford Fiesta S2000).

Далеч по-любопитно е това, което се случва в групата на джуниърите. Българският представител Тодор Славов (Renault Clio R3) имаше куп проблеми в събота сутрин, но с перфектно каране в следобедните отсечки се пребори за петото място в края на деня. То стана четвърто, след като Йери Лемес (Renault Clio S1600) бе дисквалифициран снощи заради ремонтни работи между часовата контрола и старта на „Любница”, а още след „Мухово” 26-годишният варненец излезе на трета позиция, изпреварвайки Алесандро Броколи (Renault Clio R3).

При българите ситуацията става все по-заплетена. Засега ще се ограничим единствено до това, че Димитър Илиев (Skoda Fabia S2000) се върна по системата супер рали след вчерашната катастрофа и че петима от родните представители са дисквалифицирани снощи, включително и лидерът Пепи Гьошев (Mtsubishi Lancer Evo 9). Те обаче продължават да карат, въпреки че не е ясно дали им се отчитат времена, като дори самите те не знаят какви резултатите дават. Очаквайте повече информация за очертаващия се сериозен скандал в някой от следващите материали на ams директно от Долна баня.

Коментари
comments powered by Disqus