Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали България: Салюк победи заслужено Илиев

07.07.2013 14:07
Туит

Александър Салюк (Skoda Fabia S2000) спечели рали „България“ под носа на Димитър Илиев (Skoda Fabia S2000), въпреки че в събота вечер българинът имаше аванс от близо 5 секунди. Грешен избор на гуми и повреда в двигателя попречиха на Илиев да завърши за трети път на първа позиция в най-популярното българско рали.

Първият ден на рали „България“ бе белязан от скандалния начин, по който бе отменен седмият етап. В него най-бърз бе Игнат Исаев (Mitsubishi Lancer Evo IX) и въпреки това Салюк щеше да оглави класирането, след като резултатът на Илиев бе много слаб. Съдиите обаче прецениха, че заради лошите атмосферни условия всички състезатели ще получат служебно времето на Исаев и по този начин Илиев запази първата си позиция.

Правдата все пак възтържествува и Салюк излезе начело след десетия етап, тъй като Илиев допусна грешка при избора на гуми. Разликата между двамата бе само 3,6 секунди, като финалните три етапа трябваше да определят победителя.

„Сбъркахме с избора на гуми за сутрешните три отсечки“, коментира Илиев по време на обедния сервиз. „Избрахме меките сликове, тъй като смятахме, че асфалтът ще е студен и влажен, но се оказа, че предположението ни е било грешно. Отсечките са къси, но все още нищо не е решено, сега ние сме преследвачите.”

При вторите минавания Салюк продължи с отличното темпо и въпреки че Илиев намали аванса му на една секунда след единайсети етап, украинецът завърши надпреварата като победител.

„Борихме се до последно", заяви щастливият Салюк на финала. "В последните отсечки беше много напрегнато, но вече карахме с настроение. Промених си мнението! Догодина ще дойда отново да карам в България. Получи се много интересно състезание, сигурен съм, че на зрителите им е харесало.”

Победата на Салюк можеше да не бъде толкова лесна на финала, ако не бяха техническите проблеми за Илиев. В предпоследния етап българинът получи повреда в двигателя на своята Skoda Fabia S2000 и върна здраво газта.

„Извадихме лош късмет. В средата на предпоследната отсечка се повреди двигателят и карахме на три цилиндъра, така изкарахме и последния етап. Целта ни беше само да стигнем до финала. Исках тази победа, но нямахме късмет", заяви Илиев.

На повече от минута зад победителя остана Крум Дончев (Peugeot 207 S2000), а четвърти финишира Игнат Исаев (Mitsubishi Lancer Evo IX). Петият Лука Бети (Ford Fiesta S2000) пък загуби шансове за победа след две спукани гуми още в събота. В шестицата влезе още екипажът Антон Титов/Венцислав Мирчев със Citroen DS3 R3, който бе най-бърз при автомобилите с предно предаване.

Резултатите от рали "България" може да изтеглите оттук.

Коментари
comments powered by Disqus