Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Дакар: Повреда сложи край на участието на Вачков

08.01.2012 22:46
Туит

Пилотът на Рали Рейд.БГ Младен Вачков отпадна от рали "Дакар" заради повреда в двигателя по време на седмия етап.

37-годишният българин имаше сериозни технически проблеми със своя Can-Am Renegade още след четвъртата отсечка, но седмата се оказа последна за него. В събота Вачков получи повреда в двигателя и трябваше да чака сервиза, за да се добере до бивака. Това все пак се случи, макар и по асфалтовите трасета, но организаторите не му позволиха да продължи в надпреварата заради многобройните контролни точки, които е пропуснал.

"В събота, на 200 км преди финала, двигателят ми гръмна. Единият цилиндър отказа, загубих мощност, веригата на разпределителния вал се скъса, заминаха клапани и още доста неща", обясни Вачков пред „Дневник”.

"Това не можеше по никакъв начин да се поправи в трасето и трябваше някак да се прибера в бивака. Нашият сервиз ми помогна да го направя, но организаторите не ме пуснаха да продължа в състезанието.”

Вачков се движеше на отличната девета позиция след третия етап, но още в следващия проблемите за него започнаха. Първо машините на двамата с Ценков губеха мощност във височинните трасета на Андите, а след това той се изправи пред серия повреди, засегнали изпускателната система, резервоара и електрониката на неговата четириколка.

"Имах надеждата да изкарам целия "Дакар". Имам сили за това, но машината ме предаде. Не съм очаквал, че точно двигателят ще се счупи. В четвъртия етап ми се случиха доста други неприятни неща – компютърът се развали, резервоарът се спука, ауспухът ми падна, инсталацията ми се запали, спуках гума... Всичко това стана в трасето и стигнах финала чак в 4:30 часа сутринта. Ремонтирахме го и веднага продължих в следващия етап. Изкарах два етапа около 1200 км без да съм спал и без да съм ял нищо. Направих всичко възможно да стигна до края, но нямах шанс", заяви Вачков.

Пилотът на Рали Рейд.БГ ще остане с екипа и ще помага на своя съекипник Ценков. "Сега с Петър и целият екип трябва да стигнем до финала в столицата на Перу – Лима. Така или иначе там ще товарим машините за обратния път. Ще вляза в ролята на втори механик на Петър и ще помагам. Надявам се поне той да завърши", допълни Вачков.

Коментари
comments powered by Disqus