Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Дакар: Себ явно не се шегува!

05.01.2016 21:25
Туит
Рали Дакар: Себ явно не се шегува!

Себастиен Льоб (Peugeot) спечели втора поредна етапна победа и увеличи на пет минути преднината си във временното класиране на рали Дакар. Хоан Бареда Борт изведе Honda в челото при мотоциклетите.

Льоб изненада всички, като завърши с първо време в понеделник, но мнозина обясниха победата на французина с липсата на навигация и стартовата му позиция. Днес обаче Себ отваряше трасето и това по никакъв начин не му попречи отново да запише най-силен резултат.

Peugeot отново окупира първите две места, но този път Карлос Сайнц бе най-близкият преследвач на Льоб, като разликата между двамата достигна 1:23 минути на финала. Насър Ал-Атия (MINI) допълни челната тройка, но заради спуканата гума във втория етап изостава на близо седем минути зад лидера Льоб, който се откъсна на пет пред втория в генералното класиране Жинил де Вилиърс (Toyota).

В категорията на мотоциклетистите настъпи пълен обрат. Honda окупира първите три места в етапа, като най-бързият Хоан Бареда Борт е и новият лидер в генералното класиране. Щефан Швитко (KTM), който даде пето време днес, обаче е на нищожните 14 секунди зад него, като само пет минути разделят пилотите от топ 10.

Тоби Прайс (KTM) и Рубен Фариа (Husqvarna), които вчера бяха над всички, имаха кошмарен ден. Австралиецът остана едва 37-и, а Фария трябваше да се задволи с 26-ото място, след като на финала трябваше да пести гориво. Местната звезда Кевин Бенавидес записа трето време в етапа до Хухуи и изненадващо заема и трето място в генералното класиране.

В края на деня стана ясно, че Хоан Бареда Борт е наказан с една минута, което прати испанеца на пета позиция в генералното класиране и отреди първото място на Штефан Швитко. Етапната победа пък бе записана на името на Бенавидес.

При четириколките на първа позиция завърши Брайън Барагуана (Yamaha), но второто време на Игнасио Касале (Yamaha) го утвърди в челото на генералното класиране. Въпреки че направи едно тежко падане, Алехандро Патронели (Yamaha) се добра до финала дванайсети.

За съжаление и третият етап на рали "Дакар" не премина по план. Трасето бе съкратено заради лошите атмосферни условия, като стартът бе даден малко след първата часова контрола. За камионите километрите дори бяха по-малко, тъй като заради свличане на земна маса финалът бе на втората междинна контрола. Килиан Коломи (TATRA) изпревари със 17 секунди втория Ханс Стейси (MAN), който е и лидер в генералното класиране. 

Резултатите след третия етап на "Дакар"може да видите тук. Четвъртият ще ни остави в региона на Хухуи, като специфичното при него е, че надморската височина е средно 3500 метра. Трасето е дълго 429 километра, но не дължината е проблем, а това, че етапът е маратонски и пилотите няма да могат да разчитат на подкрепата на своите отбори.

Коментари
comments powered by Disqus