Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали дю Вале: Отнеха победата на Брийн!

31.10.2015 19:43
Туит
Рали дю Вале: Отнеха победата на Брийн!

Крейг Брийн (Peugeot 208 T16) спечели Рали дю Вале, последен кръг в ERC, и се пребори за втората позиция в шампионата на пилотите. Куп технически проблеми съпътстваха Екатерина Стратиева (Citroen C2 R2 Max).

Крейг Брийн бе наказан с 2 минути след края на надпреварата, след като стюардите установиха, че ирландецът е използвал 20 вместо максимално позволените 18 гуми. В резултат Алексей Лукянюк е официалният победител, а Брийн финишира на второ място!

След като Кайетан Кайетанович си гарантира титлата още на рали "Акрополис", за Брийн остана единствено да се бори за второто място с Алексей Лукянюк (Ford Fiesta R5). И не остави никакви съмнения относно превъзходството си.

Ирландецът стартира с три етапни победи в четвъртък и натрупа 15 секунди преднина в челото, която нарасна на близо минута след петъчните седем етапа. От този момент нататък за Брийн остана единствено да контролира развоя на надпреварата, като на финала завърши с аванс от 39,4 секунди пред Лукянюк.

"Рали дю Вале" можеше да има напълно различен изход, ако Бриан Буфие (Peugeot 208 T16) не бе катастрофирал още в първата отсечка. Французинът изпусна леко своя автомобил в една от бързите секции и удари банкета със задно ляво колело, което се оказа непоправимо с подръчните средства в пътната секция.

След отпадането на Буфие местната звезда Оливие Бури (Citroën DS3 R5) бе най-сериозният преследвач на Брийн, но проблеми с разговорното и с гумите в петък, както и няколко малки грешки в неделя сутрин го отпратиха на трета позиция в крайното класиране зад Алексей Лукянюк. За руснака това бе първо участие в Швейцария, но въпреки това той спечели последните пет отсечки.

На четвърта позиция завърши Емил Бегрвист, за когото това бе дебют с автомобил 4х4. Шведът спечели джуниър шампионата този сезон и наградата, която получи от Eurosport, бе участие в "Рали дю Вале" с Peugeot 208 T16, подготвен от Sainteloc. Бергвист напълно оправда очакванията, отправени към него, и след разумно, макар и предпазливо начало, се изкачи до страхотното четвърто място на финала.

Ветеранът Франсоа Делкур (Porsche 911) щеше да допълни челната петица, но разби един от радиаторите на своя автомобил три етапа преди края и отпадна, за да отстъпи мястото си на Николай Грязин (Skoda Fabia R5), малкия брат на Василий Грязин, който пострада тежко това лято след пътен инцидент. Пълното класиране в надпреварата може да видите тук.

Екатерина Стратиева също стартира на "Рали дю Вале", но за съжаление трябваше да използва системата "Рали 2", за да стигне до финала. В четвъртък теч на гориво забави българката и навигатора и Юлиана Нирфаш, а в петък повреда в съединителя я извади от надпреварата.

Коментари
comments powered by Disqus