Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Финландия: Лидерът Хирвонен катастрофира

30.07.2010 11:17
Туит

Шампионът Себастиен Льоб също имаше проблеми в началото на деня.

Пилотът на Ford Мико Хирвонен катастрофира тежко в четвъртия етап на рали „Финландия“, осми кръг от Световния шампионат (WRC).

Миналогодишният победител започна отлично с етапни победи във втората и третата отсечка, които бяха първи за деня, и поведе с 4 секунди пред втория Петер Солберг (Citroen C4 WRC).

В четвъртия етап „Уриа“ Хирвонен се приземи лошо след скок, удари насип край пътя и направи няколко обръщания през таван. След инцидента автомобилът на финландеца е силно повреден, но той и навигаторът му Ярмо Лехтинен са невредими.

Така Солберг излезе начело с 3 сек. пред съотборника на Хирвонен Яри-Мати Латвала с втория заводски Focus RS WRC. Въпреки първата позиция норвежецът залага на по-спокойна тактика за състезанието. “Това е дълго рали. Опитвам се да бъда внимателен, а не да се правя на герой. Но все пак имаме добри шансове”, заяви световният шампион за 2003 г.

Настоящият носител на титлата Себастиен Льоб също имаше проблеми, след като във втория етап за деня остави по трасето предната броня на своя Citroen. Това влоши сериозно представянето на автомобила му и остави французина на четвърта позиция с 9.4 сек. изоставане зад Солберг. Шесткратният световен шампион се движи между асфалтовия си съотборник Дани Сордо и новия номер 2 в Citroen Себастиен Ожие.

„Трасетата са много бързи и аеродинамиката е много важна", обясни Льоб. "Автомобилът е неуправляем. При всеки опит да завия той продължава напред. Трябва да го вкарвам във всеки завой със спирачките. Невъзможен е за каране. Изненадам съм от това поведение. Невероятно е, но липсва целият аеродинамичен ефект“.

Коментари
comments powered by Disqus