Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Финландия: Льоб ще бъде десети по отсечките

02.08.2012 01:29
Туит

Себастиен Льоб (Citroen) ще потегли десети в първия ден на рали „Финландия”, осми кръг от WRC. Всички водещи пилоти решиха да играят на сигурно при избора на стартова позиция.

Льоб, който оглавява класирането при пилотите с аванс от цели 38 точки спрямо съотборника си Мико Хирвонен, заяви, че причината да избере десетата стартова позиция е неяснотата около атмосферните условия във Финландия.

„Беше много труден избор”, коментира Себ, който записа най-добро време в квалификационния етап. „Наясно сме, че ако е сухо, е по-добре да сме по-назад. Ако е мокро пък, е по-добре да си отпред. Не сме наясно какво точно ще е времето, ето защо избрахме да сме в средата, тъй като очакваме на моменти да вали, но не през цялото време. В крайна сметка моите съперници направиха почти същото, а и след първите десет автомобила не би трябвало да има особена разлика, така че трябва да сме в сходна позиция.”

Местната звезда Яри-Мати Латвала (Ford), който ще стартира зад Льоб, единайсети, също заяви, че е решил да не рискува излишно. „Обикновено се стремим да бъдем в топ четири, но проблемът е, че отсечките около Лахти ще бъдат много сухи и може лесно да загубим 10 – 15 секунди. В момента силите са толкова изравнени, така че това време трудно се наваксва. Рискувахме в Нова Зеландия и не се получи, така че избрахме сигурния вариант.”

Съотборникът на Льоб Мико Хирвонен ще потегли дванайсети, а Петер Солберг (Ford) – тринайсети. Себастиан Линдхолм, който участва за първи път във WRC след 2007 г., ще застане първи на старта със своя Ford Fiesta RS WRC, а ако е сухо, Крис Аткинсън (Citroen DS3 WRC), който кара автомобила на бронзовия медалист от Олимпиадата в Лондон Насер Ал-Атия, ще има предимство благодарение на своята седемнайсетата позиция. Тиери Нювил (Citroen Junior), който излетя още на шейкдауна, е шестнайсети.

Рали „Финландия” стартира в четвъртък в 17:23 (18:23 българско време). Първият ден включва само три етапа (два същински и суперспециалния "Йокимаа") с обща дължина 29,9 км.

Стартов ред на WRC автомобилите:

  1. Себастиан Линдхолм (Ford Fiesta RS WRC)
  2. Паоло Нобре (MINI John Cooper Works WRC)
  3. Арминдо Араужо (MINI John Cooper Works WRC)
  4. Кен Блок (Ford Fiesta RS WRC)
  5. Рику Тахко (MINI John Cooper Works WRC)
  6. Мартин Прокоп (Ford Fiesta RS WRC)
  7. Мати Рантанен (Ford Fiesta RS WRC)
  8. Яри Кетомаа (Ford Fiesta RS WRC)
  9. От Танак (Ford Fiesta RS WRC)
  10. Себастиен Льоб (Citroen DS3 WRC)
  11. Яри-Мати Латвала (Ford Fiesta RS WRC)
  12. Мико Хирвонен (Citroen DS3 WRC)
  13. Петер Солберг (Ford Fiesta RS WRC)
  14. Евгени Новиков (Ford Fiesta RS WRC)
  15. Мадс Йостберг (Ford Fiesta RS WRC)
  16. Тиери Нювил (Citroen DS3 WRC)
  17. Крис Аткинсън (Citroen DS3 WRC)
Коментари
comments powered by Disqus