Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Франция: Драма в третата отсечка

30.09.2011 11:34
Туит

Себастиен Льоб (Citroen) е аут от рали „Франция“, а двамата заводски пилоти на Ford Мико Хирвонен и Яри-Мати Латвала излетяха от пътя в третия етап, но продължават надпреварата.

36-километровата отсечка „Пеи д'Ормон“ може да се окаже решаваща не само за рали „Франция“, но и за титлата във WRC през 2011 година. Себастиен Льоб, който миналата година спечели за седми път шампионата именно в родината си, спечели първия етап и бе трети във втория, благодарение на което поведе колоната. 27-километра след старта на третия обаче французинът спря, вероятно заради повреда в двигателя.

Това отвори отличен шанс за Мико Хирвонен, който изостава на 15 точки от Льоб във временното класиране за шампионата, но финландецът изгуби за кратко контрола над своя автомобил и излетя от пътя, което му коства повече от минута.

„Няколко километра след старта излетях от пътя“, коментира Мико. "Имаше толкова много кал по колелата, целият автомобил се тресеше толкова много, че дори не виждах какво се случва пред мен. Подскачаше, беше много трудно да се кара. Голяма глупост. Вече съм доста назад, но трябва да стъпя на газта и да се опитам да спечеля колкото се може повече точки.“

Яри-Мати Латвала последва примера на своя съотборник, но също завърши етапа. „Бяхме с меките гуми и вече се караше трудно“, обяснява финландецът. „Излетях от пътя на една комбинация от ляв и десен завой, като изтървах задницата на левия. Озовахме се в тревата и заседнахме, така че зрителите трябваше да ни помагат.“

Четвъртата жертва бе Кими Райконен (Ice Racing). Бившият световен шампион във Формула 1 дори не взе участие в третия етап, след като километър преди старта му, при опита да загрее добре гумите си, той удари Хенинг Солберг (Stobart) в пътната секция и разби окачването на своя Citroen.

Така след сутрешните минавания начело излезе Себастиен Ожие (Citroen), който ако спечели във Франция, се връща в битката за титлата, следван от частния пилот на Citroen Петер Солберг и двамата заводски представители на MINI Дани Сордо и Крис Мийк. Резултатите на първите десет след четвъртия етап може да видите тук.

До края на първия ден остават вторите минавания на четирите отсечки от тази сутрин.

Коментари
comments powered by Disqus